Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry,
kilka dni temu zakupiłem TV Sony 65AG9. Żeby móc odbierać treści 4K wymieniłem też (w punkcie obsługi C+) starą kartę Cameleon na nową kartę Cayman oraz nowy moduł CAM CI+ ECP (zdecydowanie nie chcę mieć zewnętrznego dekodera, podobnie jak w poprzednim TV Loewe).
Okazało się, że 65AG9 nie współpracuje z modułem CAM CI+ ECP. TV nie potrafi zweryfikować modułu, nie mogę odbierać żadnych programów z pakietu C+.
Żeby wyeliminować ewent. błędy poza samym TV dwukrotnie wymieniłem kartę C+ Cayman na nowy egzemplarz, wymieniłem też moduł CI+ ECP na nowy (każdorazowo następowało parowanie tych urządzeń).
Zgłosiłem sprawę do serwisu Sony, kontaktowałem się z Canal+, pytałem na dwóch forach (hdtv.com.pl i satkurier.pl).
TV pochodzi z produkcji 05/2020, oprogramowanie jest aktualne (wersja 6.4758), poziom i jakość sygnału SAT są bardzo dobre, moje uprawnia w Canal+ są aktualne, moduł CAM i karta są włożone poprawnie.
Proszę o pomysły co z tym zrobić, żeby działało.