anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Aktualizacja android 8 a charczenie głośników urządzenia zewnęrzengo, słaba jakośc dzwieku

profile.country.PL.title
on-33.
Użytkownik

Aktualizacja android 8 a charczenie głośników urządzenia zewnęrzengo, słaba jakośc dzwieku

Witam Was. Zaktualizowalem tv sony z androida 7 na oreo 8 i stal sie wielka kicha. Głośniki kina domowego Yamaha zaczely charczeć oraz jakośc dzwieku spadlą diametralnie.  Działa tak zarówno po HDMI I PCM. Jakieś rady?

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne, często to pomaga. 

profile.country.PL.title
on-33.
Użytkownik

Witaj. Z 10 razy przywracałaem. W końcu serwis wezwalęm. Powiedzialem im albo mi wgrają 7 alebo sprzet wymieniaja. Ogolnie amplituner działa z USB. Niestety wszystkie urządzenia podłączone do tv grają dramatycznie. Pytanie na infolini- czy gra tv na glośnikach telewizora- szlak mnie trafia jak slysze takie coś od fachowców niby. Zabiora tv na plecach jak nie zadzialą.

profile.country.PL.title
on-33.
Użytkownik

Ogólnie z winy dennej aktualizacji sprzet audi stracil swój urok i sens- rzaden program dzwiękowy nie dzialą.  Informator z infolinii mówi mi, ze sony nie ponosi odpowiedzialności za oprogramowanie- na cioł sie ktos na takie bzdury.

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Jak nie ponosi winy, odpowiada za każdą nawet małą śrubeczkę, to on dopuszcza do obrotu, ale ściema. 

profile.country.PL.title
on-33.
Użytkownik

Sciema kolego. Zabiora i dadza nowy to gwarantuje

profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

on-33 chcielibyśmy Cię prosić o podanie modelu telewizora, amplitunera oraz głośników. Skontaktujemy się z naszym serwisem i postaramy się znaleźć rozwiązanie.

profile.country.PL.title
on-33.
Użytkownik

KDL 65XF7596, YAMAHA RX 685, TAGA  HARMONY 806 W KONFIGURACJI 9.1

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@on-33. czy temat został rozwiązany? Zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:


Proszę o zalecenie wykonania czyszczenia pamięci podręcznej poprzez HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej - OK (nie są czyszczone podczas ustawień fabrycznych). Jeśli problem będzie występował nadal to konieczna będzie weryfikacja serwisowa, ale z posta wynika, że klient już ją zaaranżował.

Pozdrawiam