Podziel się wrażeniami!
Witam serdecznie.
Dlaczego numer kontaktowy do firmy Sony nie działa i nie odpowiadają na meile?
Proszę o jakieś działające namiary ponieważ te ze strony nie działają.
Pozdrawiam.
Witamy,
proszę napisać jakiego rodzaju wsparcia Pan poszukuje?
Jak możemy pomóc?
Pozdrawiamy
Zespół Sony
To ja chcę "pomóc" firmie Sony.
Proszę przeczytać meila 1-23455868003 a wszystko będzie jasne.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz.
Podbijam temat ponieważ dalej bez odzewu.
Pozdrawiam.
Proponuję skontaktować się z działem obsługi klienta:
Telefon: 0 801 382 462
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
lub poprzez stronę pomocy: http://www.sony.pl/support/pl/contact
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J
Dziękuje Koleżanko Agnieszka za pomoc ale próbowałem już wcześniej skontaktować się z Sony Polska poprzez podane przez Ciebie namiary. Nie wiem dlaczego nie odpisują na meile, wiadomość zwrotną dostałem że moja wiadomośc została zarejstrowana pod ww. numerem ale nic więcej.
Jestem bardzo rozczarowany działalnością Sony Polska szkoda że Polski oddział trwoni to co Japońscy Inżynierowie
z poświęceniem zdrowia i życia budują przez grubo ponad pół wieku. Dodam że jestem wielkim fanem marki Sony i nigdy nie miałem i nie mam żadnych problemów ze sprzętem tej marki, zawsze go wszystkim gorąco polecałem i polecać będę.
Zauwarzyłem w jednym ze sklepów że produkty marki Sony są niesprawiedliwie przedstawiane klientom
w bardzo złym świetle, na powyższe zdażenie wykonałem dokumentacje fotograficzną, zareagowałem na to ale moje sugestie na nie wiele się zdały, chciałem aby przedstawiciele Sony na Polskę pomogli mi zmienić ten stan rzeczy lub sami to uczynili ale Są głusi na mój mejl. Szkoda że Osobom którym powinno najbardziej zależeć na poszanowaniu Ich marki i przedstawianiu w należyty sposób tego nie robią. Postaram się jakoś dotrzeć do siedziby głównej Firmy Sony aby ich poinformować o ww. fakcie ponieważ jako fan tej marki nie mogę pozwolić na taki stan rzeczy, po prostu tej marce za produkty na najwyższym poziomie jakie dla nas produkuje to się należy.
Pozdrawiam.
Witaj, jeżeli dobrze rozumiem nie podoba Ci się, że w jakimś sklepie, w żaden sposób nieuzależnionym od Sony, produkty Sony są traktowane po macoszemu, a polecany jest sprzęt innych marek? A powiedz mi co Sony może w takiej sytuacji zrobic? Zagrozi, że nie będzie u nich aparatów sprzedawać?
Nie źle rozumiesz jakby tak było to by nie było problemu przecież każdy ma swoje zdanie i może polecać to co chce.
Szkoda że nie można na forum umieszczać zdjęć czasem jedno zdjęcie "mówi" więcej niż kilka zdań.
W jednym ze sklepów z elektroniką w "kąciku" Sony są telefony zabezpieczone szmyczami anty kradzieżowymi, chyba każdy wie o co chodzi. Na jednym z telefonów ww. smycz jest zamontowana w tak zły sposób że odskoczyła tylna klapka a ekran został zdeformowany, wygląda to strasznie jakby telefon był bardzo złej jakości, ale przyczyną tego nie jest jakość telefonu bo ta jest na najwyższym poziomie tylko bardzo nieudolne zamontowanie smyczy. Stojąc na ww. stanowisku zaobserwowałem jak ludzie oglądający ten prodókt rozmawiali między sobą cyt.: zobacz jakie to Sony chińskie badziewie..." Zdarzenie to miało miejsce czwartego stycznia a szóstego przesłałem meila do Sony Polska i do obecnej chwili żadnego odzewu. Pomyślcie ile osób zraziło się do firmy od tego czasu a pewnie już dłuższy czas tak jest zanim to zauwarzyłem. Przepraszam że napisałem tego posta trochę chaotycznie ale pisze na szybko z telefonu.
Pozdrawiam
Spróbuj napisać do sony mobile. Na tym forum nie ma telefonów
Szanowny Kolego ale tu nie chodzi o telefony czy nawet o telefon, czytaj ze zrozumieniem.