Podziel się wrażeniami!
Witam,
Jestem zarejestrowany na na stronie Sony i również moje konto chciałem powiązać z aplikacją w telefonie PlayMemories Online. Przy próbie wpisania w aplikacji otrzymuję informację o tym, że adres mailowy jest powiązany z kontem innej usługi grupy Sony i czy połączyć konta. Gdy kliknę "Połącz to konto" aplikacja zaczyna łączyć się "Please Wait" to i mogę sobie w tym momencie czekać .. czekać .. i czekać i nic się nie dzieje. A chcę tą aplikacją połączyć ze swoim aparatem A7. Z góry dzięki za pomoc
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witam,
aby zainstalować aplikację na aparacie, zaloguj się na PlayMemories Online i powiąż kąta z poziomu komputera. Jak już będą powiązane, możesz połączyć się z aplikacją z poziomu aparatu.
Pozdrawiam
Nie chcę tworzyć nowego wątku - mam podobny problem. Mam konto MySony, chcę teraz zalogować się na stronie playmemoriescameraapps.com. Przy próbie założenia tam konta pojawia się komunikat, że adres mailowy jest powiązany z kontem innej usługi Sony i że mam połączyć konto. Tylko że nie ma nigdzie informacji, jak połączyć konto - po zalogowaniu na stronie sony.pl w MySony nie znalazłem opcji takiego łączenia, do PlayMemories Camera Apps zalogować się nie mogę i utworzyć tam nowego konta też nie mogę, chyba że przy użyciu innego adresu email, ale chcę korzystać z tego samego.
Ktoś coś pomoże, co zrobić?
EDIT: udało się
Witam,
aby zainstalować aplikację na aparacie, zaloguj się na PlayMemories Online i powiąż kąta z poziomu komputera. Jak już będą powiązane, możesz połączyć się z aplikacją z poziomu aparatu.
Pozdrawiam
Poszło. Wielkie dzięki
Nie chcę tworzyć nowego wątku - mam podobny problem. Mam konto MySony, chcę teraz zalogować się na stronie playmemoriescameraapps.com. Przy próbie założenia tam konta pojawia się komunikat, że adres mailowy jest powiązany z kontem innej usługi Sony i że mam połączyć konto. Tylko że nie ma nigdzie informacji, jak połączyć konto - po zalogowaniu na stronie sony.pl w MySony nie znalazłem opcji takiego łączenia, do PlayMemories Camera Apps zalogować się nie mogę i utworzyć tam nowego konta też nie mogę, chyba że przy użyciu innego adresu email, ale chcę korzystać z tego samego.
Ktoś coś pomoże, co zrobić?
EDIT: udało się