Podziel się wrażeniami!
Serwisowi Orion w Płocku zlecono naprawę mojego telewizora SONY KD-55X9005C. Naprawa została wykonana(nie byłem z jej jakości zadowolony) 21.06.2021 poprzez wymianę listwy Led i kosztowała 760 zł. W dniu 23.08.2021 zgłosiłem w Orion taką samą usterkę. Telewizor został zabrany 24.08.2021 i do tej pory nie został dostarczony. W ubiegłym tygodniu zadzwoniłem do serwisu i zostałem poinformowany o dokonaniu naprawy i dostarczenie odbiornika do końca tamtego tygodni.
Do tej pory nie dostarczono odbiornika ani nikt z serwisu do mnie się nie zgłaszał.
Coś tu chyba nie gra.
Pozdrawiam,
Ryszard sierakowski
Prosimy o zgłoszenie sprawy do naszego działu wsparcia technicznego, można to zrobić przez formularz https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694. Nasi specjaliści pomogą rozwiązać sytuację.
Czy na prawdę nie mamy żadnego wpływu na skandaliczny poziom usług serwisu sony? Moja historia z serwisem trwa już ponad dwa miesiące. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim poziomem ignorancji.