anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SWR50 problem z gwaracja

Amadeusz9999
Nowicjusz

SWR50 problem z gwaracja

Chciałem wysłać swojego smartwatcha na gwarancje, lecz niestety nigdzie nie moge znaleźć ani numeru na door-to-door, ani papierku gwarancyjnego którego nie mam w opakowaniu (sw2 miał). Polska strona sony mobile w wsparciu w ogóle nie ma tego zegarka i nie wiem co robić, liczę na waszą pomoc

3 ODPOW. 3
profile.country.pl_PL.title
Sony_Polska
Community Team

Witamy,

 

pytania dotyczące produktów Sony Mobile prosimy kierować za pośrednictwem formularza dostepnego pod poniższym linkiem:

 

http://support.sonymobile.com/pl/contactUs/ 

 

Pozdrawiamy

Zespół Sony

Amadeusz9999
Nowicjusz

http://ifotos.pl/z/ahpqwhp

Niestety nie moge wybrać kraju (na żadnej z przeglądarek)

profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Witaj, bardzo dziwne, ja bez problemu klikając w link mam pełną listę krajów, a jako domyślny jest Polska. Spróbuj wyczyścić ciasteczka w przeglądarce, może to pomoże.