Podziel się wrażeniami!
24.07.2024r. Zamówiłem i Zapłaciłem za Tv XR65A95LAEP , od 24.07.2025r. próbuję się skontaktować telefonicznie i mailowo jak i przez media społecznościowe co jest z moim zamówieniem które miało dotrzeć miedzy 02.08.2025r. a 06.08.2025r. zamówienie nie dotarło kontaktu brak a pieniądze poszły .
Ja miałem inną sytuację. Zamówiłem przez Sony Online TV XR-65X90L, ale uważam, że egzemplarz, który otrzymałem pochodzi ze zwrotu konsumenckiego (w najlepszym przypadku), bo po pierwsze - opakowanie ewidentnie było rozpakowywane i pakowane ponownie, po drugie TV nie miał wszystkich folii standardowo zabezpieczających ekran i ramki, etykiet etc etc. Nie będę ryzykował utratą gwarancji wchodząc w menu serwisowe aby to zweryfikować na 100%.
Chcę kupić jeszcze dwa małe TV i mam upatrzone dwa starsze modele (KD-43X80L i KD-50X80L), które poza tym sklepem nie są już raczej dostępne i teraz mam dylemat, czy je zamawiać, obawiając się powtórki sytuacji.
Czy ktoś miał podobne doświadczenia.