anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

26ex320

profile.country.pl_PL.title
torus-----
Początkujący

26ex320

Witam.
Na wstępie jako nowy użytkownik witam wszystkich.
Zakupiłem ostatnio 26ex320 i mam 2 pytania:
Czy jest możliwe aby jakoś oglądać transmisje online poprzez wifi w tym telewizorze? Połączyłem z moim routerem internet śmiga aż miło ale jak już wchodzę na www.tvp.sport.pl to nie mogę obejrzeć transmisji. Coś źle zrobiłem? Nie znam się za bardzo na tym ale fajnie by było gdybym nie musiał podłączać komputera żeby jakiś mecz obejrzeć.
PiP - w telewizorach innej firmy można obserwować (np w trakcie reklam) inne kanały, a tutaj wyświetla mi się hdmi.
Jeżeli już takie tematy były to przepraszam.

Pozdrawiam

10 ODPOW. 10
Mylagos
Użytkownik

Czyli po kolei. Internet jest podłączony do telewizora i działa sprawnie. W jaki sposób wchodzi na www.tvp.sport.pl? Jeśli wchodzisz przez wbudowaną w telewizor przeglądarkę, to niestety tak nie powinno działać. Według informacji które posiadam w Bravia Internet Video są zasoby od TVP. Aby z nich korzystać :

1. Nawiąż połączenie z szerokopasmowym Internetem.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, sięgnij do informacji o bezprzewodowej/przewodowej sieci LAN w „Internet/bezprzewodowa sieć LAN” w tym podręczniku.

2 Naciśnij przycisk INTERNET VIDEO, a następnie wybierz → żądana usługa.
http://pdf.crse.com/manuals/iManuals/pol/share2011/res_common/i_wRM_internet_caption.full.png

3 .Podświetl pożądaną treść, a następnie naciśnij przyciskhttp://pdf.crse.com/manuals/iManuals/pol/share2011/res_common/S_RMb_apply.icon.png .
Instrukcja pochodzi z iManuala.

torus-----
Początkujący

Dziękuję za zainteresowanie.
To co mi opisujesz to wszystko działa.