Podziel się wrażeniami!
Cześć,
Problem polega na tym, że w Smart tv 55XF7096 w trakcie wyświetlania niektórych filmików na youtube wystepuje rozmycie obrazu. Co ciekawe tem sam filmik odtwarzany z dysku czy pendriva w tym samym smart tv ma dobra jakość, nie ma żadnych rozmyć.
Internet w Smart tv podłączony jest pod dekoder horizon z UPC przewodem dobrej jakości. Do tej pory próbowałem przywrócić Smart tv do ustawień fabrycznych i niestety nic to nie dało.
Czy macie jakiś pomysł o co może chodzić???
Zapytałam support techniczny, jak tylko pojawi się odpowiedź, dam znać.
Cześć support sugeruje następujące rozwiązanie.
Proszę spróbować wykonać poniższe kroki:
- HOME -> Ustawienia -> Aplikacje -> Youtube -> Wyczyść pamięć podręczną
- HOME -> Ustawienia -> Aplikacje -> Youtube -> Wymuś zatrzymanie
- odinstalować aplikację i ponownie ją zainstalować
Support sugeruje złe rozwiązania w Smart Tv 55XF7096, np:
Brak opcji "wyczyść pamięć podręczną"
Brak "wymuś zatrzymanie"
Brak "odinstalować aplikację i ponownie ją zainstalować"
Takie opcje występują w Smart tv z Androidem tv A nie w takim modelu jaki ja posiadam.
Witam,
W przypadku telewizorów opartych na systemie Linux, proszę spróbować następujących kroków:
- aktualizacja oprogramowania: https://bit.ly/2TACsE6
- odświeżenie zawartości internetowej: HOME - Ustawienia - Ustawienia systemowe - Ustawienia - Sieć - Odśwież zawartość internetową
- inicjalizację informacji personalnych: HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizacja Informacji Personalnych
- reset telewizora: odłącz telewizor od prądu 5 minut i ponownie go podłącz
Pozdrawiam
zamiast proponować gówniane porady lepiej niech usiądą i napiszą tą aplikację POPRAWNIE - winę ponoszą wyłącznie programiści SONY