anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

BDV-N9200W przerywa co jakiś czas dźwięk !

gar6us
Poszukiwacz

BDV-N9200W przerywa co jakiś czas dźwięk !

Posiadam kino BDV-N9200W wszystko spięte kablami HDMI z KDL-65W855C, do tego PS4 i dekoder Cyfrowego Polsatu. Zauważyłem że, co jakiś czas przerywa dźwięk na 2-3 sekundy ale jest to wyczuwalne. Mam wrażenie, że dzieje się to na lewym tyle i prawym przodzie. Najgorsze jest to że nie ma w tym żadnej regularności. Czasem ten problem wogóle nie występuje a czasem bardzo często. Chyba najgorzej jest podczas oglądania tv, rzadziej, ale zdarza się to podczas ogłądania YouTuba albo treści z pendrive. Wczoraj katowałem dwa koncerty na BR i nic takiego nie wystąpiło.Dziwne to strasznie kable hdmi, mam dobrej jakości marki keydigital. Zdziczałem i nie wiem o co chodzi, myślełem że problem tkwi w tym że tył jest bezprzewodowy, ale zrywa też przód. Jak robię test głośników wszystko jest bez zarzutów. 

Może ktoś wie o co może chodzić i jak temu zaradzić ?

@Sony coś wie ?

5 ODPOW. 5
profile.country.pl_PL.title
Sony_Polska
Community Team

Witamy

 

W pierwszej kolejności zalecamy reset kina do ustawień fabrycznych i test czy problem nadal występuje.

Kolejna kwestia to kabel HDMI, który można również wymienić na próbę. Mimo dobrej klasy kabla może zdarzyć się uszkodzenie.  

Należy zwrócić uwagę, że kiedy BD odtwarzany jest z kina to dźwięk idzie bezpośrednio w jednostce, a każdy kontent uruchamiany z TV przesyła dźwięk na jednostkę kina przez kanał zwrotny ARC.

 

Jeśli powyższe nie pomoże to sugerujemy kontakt z serwisem. 

 

Pozdrawiamy

Zespół Sony

gar6us
Poszukiwacz

@Sony_Polska Dziękuję za odpowiedź z przykrością muszę stwierdzić, że chyba jednak bez serwisu się nie obejdzie. Zmiana kabla HDMI (miałem jeden wpięty do TV wolny) nie przyniosła rezultatu. Kino zwariowało do reszty. Wogóle nie podaje dźwięku z TV, nie da się nawet odtworzyć nic z żadnej płyty czy to BR czy CD Audio. Sterowanie możliwe jest tylko z pilota (da się wybierać funkcje, ale jest brak jakiejkolwiek reakcji). Natomiast z poziomu urządzenia, czyli przycisków na obudowie, wszystkie komendy kończą się informacją na wyświetlaczu "LOCKED". Przywrócenie ustawień fabrycznych też nic nie dało, HDMI wpięte jest do gniazda ARC niby TV  kino widzi. Z poziomu pilota wybieram przyciskiem speakers tv-audio na pilocie od kina i dostaję informację "system audio aktywny" ale dźwięku jak nie było tak nie ma. Proszę o informację gdzie i jak mam zgłosić się do serwisu sprzęt był kupiony 13/09/2015, więc gwarancja powinna wszystko załatwić.:smileyskull:

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Jeżeli ma Pan zarejestrowany sprzęt na tej witrynie Sony to wystarczy po zalogowaniu wejść w moje urządzenia i wybrać sprzęt następnie formularz kontaktowy do serwisu.

gar6us
Poszukiwacz

Szlag mnie zaraz trafi, nie dość że kino się zjebało, to jeszcze naprawy nie mogę zgłosić bo wywala jakiś błąd.

Bez tytułu.jpg

profile.country.GB.title
NewMediaPL
Moderator

Witam,
w takim wypadku należy wybrać: "Nie mam konta w programie mySony". Jeżeli to nie rozwiąże problemu pomocne może okazać się wyczyszczenie ciasteczek.

Pozdrawiam
Maksymilian