anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Brak głosu w odtwarzaniu Spotyfi i YouTube

profile.country.PL.title
Ola2203
Poszukiwacz

Brak głosu w odtwarzaniu Spotyfi i YouTube

Witam. Po odpaleniu Spotyfi na Smart kd55xh8096 nie ma głosu. Piosenka leci ale nie ma głosu...

 YouTube w ogóle się nie ładuje brak głosu. Co może być przyczyna? Nie może być to internet bo na drugim telewizorze wszystko gra. 

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry, Olu,

Przekazałam Twoje pytanie do Supportu, damy znać, jak tylko dostaniemy od nich odpowiedź.
Jeśli chciałbyś się skontaktować z działem wsparcia bespośrednio, to tutaj:
tel. +48 223060694
lub formularz kontaktowy:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Ola2203
Poszukiwacz

Bardzo proszę o informację. Jest to dziwne i niepokojące a przy okazji irytujące... w ustawieniach nie było nic ,,grzebane” co mógłby to spowodować. Przestało działać z dnia na dzień 

profile.country.PL.title
Ola2203
Poszukiwacz

W dalszym ciągu nie mam od Państwa odpowiedzi

profile.country.PL.title
Ikaz2020
Poszukiwacz

Też to miałem na XH9505 dopiero reset do ustawień fabrycznych pomógł.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj Olu, Oto informacje, jakie udało nam się uzyskać z Supportu:

---------------------------------------------

Proszę o wykonanie poniższych kroków:

- wyłączenie telewizora na 2 minuty od prądu

- aktualizację oprogramownaia do najnowszej wersji - https://bit.ly/2WPVyrq

- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Spotify - Wyczyść pamięć podręczną

- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Spotify - Wymuś zatrzymanie

- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Youtube - Wyczyść pamięć podręczną

- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Youtube - Wymuś zatrzymanie

- HOME - Sklep Google Play (Google Play Store) - Moje aplikacje - Spotify - Aktualizuj - Odinstaluj - Zainstaluj/Aktualizuj

- HOME - Sklep Google Play (Google Play Store) - Moje aplikacje - Youtube - Aktualizuj - Odinstaluj - Zainstaluj/Aktualizuj

- Ten krok spowoduje usunięcie dotychczasowych ustawień w odbiorniku, w tym kalibrację. HOME - Ustawienia - Ustawienia systemowe - Resetowanie - Przywracanie ustawień fabrycznych - Wymaż wszystko - OK. 

------------------

Przepraszam, że tak długo nam to zajęło i nadzieję, że powyższe wskazówki pomogą.

Pozdrawiam, Agnieszka_J