Podziel się wrażeniami!
Witam. Po odpaleniu Spotyfi na Smart kd55xh8096 nie ma głosu. Piosenka leci ale nie ma głosu...
YouTube w ogóle się nie ładuje brak głosu. Co może być przyczyna? Nie może być to internet bo na drugim telewizorze wszystko gra.
Dzień dobry, Olu,
Przekazałam Twoje pytanie do Supportu, damy znać, jak tylko dostaniemy od nich odpowiedź.
Jeśli chciałbyś się skontaktować z działem wsparcia bespośrednio, to tutaj:
tel. +48 223060694
lub formularz kontaktowy:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Bardzo proszę o informację. Jest to dziwne i niepokojące a przy okazji irytujące... w ustawieniach nie było nic ,,grzebane” co mógłby to spowodować. Przestało działać z dnia na dzień
W dalszym ciągu nie mam od Państwa odpowiedzi
Też to miałem na XH9505 dopiero reset do ustawień fabrycznych pomógł.
Witaj Olu, Oto informacje, jakie udało nam się uzyskać z Supportu:
---------------------------------------------
Proszę o wykonanie poniższych kroków:
- wyłączenie telewizora na 2 minuty od prądu
- aktualizację oprogramownaia do najnowszej wersji - https://bit.ly/2WPVyrq
- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Spotify - Wyczyść pamięć podręczną
- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Spotify - Wymuś zatrzymanie
- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Youtube - Wyczyść pamięć podręczną
- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Youtube - Wymuś zatrzymanie
- HOME - Sklep Google Play (Google Play Store) - Moje aplikacje - Spotify - Aktualizuj - Odinstaluj - Zainstaluj/Aktualizuj
- HOME - Sklep Google Play (Google Play Store) - Moje aplikacje - Youtube - Aktualizuj - Odinstaluj - Zainstaluj/Aktualizuj
- Ten krok spowoduje usunięcie dotychczasowych ustawień w odbiorniku, w tym kalibrację. HOME - Ustawienia - Ustawienia systemowe - Resetowanie - Przywracanie ustawień fabrycznych - Wymaż wszystko - OK.
------------------
Przepraszam, że tak długo nam to zajęło i nadzieję, że powyższe wskazówki pomogą.
Pozdrawiam, Agnieszka_J