anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Drogie SONY POLSKA 55w805a

chestertel
Użytkownik

Drogie SONY POLSKA 55w805a

Drogie Sony Polska

zwracam się do was z prośbą by ktoś z waszej firmy zajął się usługami smart na przykładzie: IPLA

no więc macie ogromne braki :slight_smile:

zawartość IPLA jest nieodświeżona od kilku grubych miesięcy dziś w pracy włączyłem OTV Samsung i wielkie zaskoczenie (albo nie ,przepraszam za sarkazm) mnóstwo nowych seriali i programów na bieżąco a na moim pięknym SONY bida aż trzeszczy

nie poddałem się ,zadzoniłem do Polsat IPLA niestety od razu mnie poinformowali ,żebym zgłosił sie do Sony Polska ponieważ problem leży u was.

Więc piszę na forum może ktoś z góry to przeczyta i w końcu coś z tym zrobi 

Mam nadzieję ,że aktualizacja jakaś bedzię niebawem .To smutne ,że nie wspieracie usług sieciowych a w tych czasach to piorytet

 

a forumowiczów bardzo proszę o dyskusje na ten temat myślę ,że dotyczy wszystkich

pozdrawiam wierny użytkownik SONY

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj chestertel,

 

Niestety zawartość zewnętrznych aplikacji jest uzależniona od ich dostawcy - w tym przypadku IPLA.

 

Mamy nadzieję, że problem zostanie wkrótce rozwiązany.

 

Pozdrawiam,

Agnieszka_J

 

 

profile.country.PL.title
pelsta
Poszukiwacz

"Niestety zawartość zewnętrznych aplikacji jest uzależniona od ich dostawcy - w tym przypadku IPLA."

 

Ale jak to jest?

Firma Sony chyba podpisuje jakąś umowę z dostawcami zewnętrznych aplikacji?

Czy nie negocjuje co te aplikacje będą zawierały tylko bierze jakie są?

Z wypowiedzi wielu użytkowników wynika, że inne firmy jakoś to załatwiają.

profile.country.PL.title
Richiger-66.
Użytkownik

Witam,

jak wiadomo problem aplikacji w urządzeniach Sony nie istnieje "od wczoraj". Istnieje już od bardzo długiego czasu. Użytkownikom pozostaje jedynie gryźć złość w sobie, bo raczej wsparcie ze strony firmy Sony nie istnieje (to raz), co więcej raczej i nikomu nie zależy, żeby to poprawić (to dwa). Więc nic jako użytkownicy nie możemy zmienić w swoich smartach jako użytkownicy. Boli to tym bardziej, że jak do tej pory ta firma kojarzyła mi się raczej z solidnym podejściem do klienta oraz z bezproblemowym i wolnym od wad i napraw użytkowaniem. Niestety widać coraz bardziej, że Sony coraz bardziej odchodzi w cień i przyznaje wygraną innych konkurencyjnych firm.

Jako użytkownik (nie mogący z względów finansowych wyrzucać jedno i kupować inne) z żalem zauważam, że Sony coraz bardziej ignoruje wszystkie zgłaszane problemy i wady wręcz od swoich wiernych nabywców towaru. W przyszłości może to tylko wywołać jeszcze większe problemy, zwłaszcza te finansowe, bo kupujących będzie bardzo trudno nakłonić do nowych zakupów i do tego, że jest już lepiej i poprawiono wszelkie usterki. Klient kupi inne marki i jeśli będzie zadowolony, to raczej już nie popatrzy w kierunku Sony.

Skoro dzisiejsze TV to już więcej niż telewizory, to działanie aplikacji jest tak samo ważne, jak poprawne działanie samego urządzenia. I proszę więcej nie pisać (do Community), że zawartość zewnetrznych aplikacji jest uzależniona od dostawcy. Jeśli dostawca nie spełnia norm zawartości, to należy to egzekwować zgodnie z umowami, które dostawców wiążą ze Sony. No chyba, że umów nie ma lub są tak spisane, że aplikacje miały być jedynie na kartonach opakowań Sony, a co do jakości i zawartości to umówiono się, że coś tam będzie i już. Zresztą my piszemy o jakości również tych zawartości, a nie tylko o zawartości, a w tej kwestii Sony milczy również. Dobrze, że tutaj nie można niczego zwlić na sprzedawcę, bo pewnie gdyby to było możliwe, to Sony dałoby zapis, że za to też ponosi winę sprzedawca. TVN Player, czy też Ipla ma obraz taki, że jakość nawet nie można nazwać dobrą. Widać, że Sony tylko dba o swe interesy tam gdzie leżą wielkie pieniądze. Ciekawe co stałoby się z Sony, gdyby mistrzostwa świata w piłce nożnej 2014 były nadawane w takiej jakości obrazu, jak ogląda się aplikacje w smartach tv Sony, albo co byłoby gdyby mecze były nadawane we fragmentach ? Myślę, że to byłyby ostatnie mistrzostwa Sony jako sponsora i wyłącznego nadawcy.

Zacznijmy się szanować nawzajem, bo to jedyna szansa na poprawność relacji producent-klient.

Pozdrawiam,
Ryszard Ka
profile.country.PL.title
Richiger-66.
Użytkownik

ta odpowidź Pani Agnieszki_J jest jakimś żartem. Pisze Pani, że problem leży po stronie dostawcy, a zarazem każe nam się wierzyć, że problem sam dostawca rozwiąże dla nas ... klientów Sony 🙂 Wierzyłbym w to troszkę, gdyby podano nam odrobinę szczegółów, co w tym temacie Sony zrobiło do tej pory, a co zamierza zrobić jeszcze w przyszłości. Uczciwość i powaga traktowania nas... klientów i użytkowników tego by wymagała. Natomiast od takich jednozdaniowych odpowiedzi, aż roi się przy okazji każdego zgłaszanego na forum problemu. Dodać należy, że w kinach domowych Sony nie ma aplikacji podanych w opisach technicznych, trwa to już kilka miesięcy i ciągle cała reakcja wsparcia technicznego, to tylko uspakajanie, że będzie lepiej, a to wszystko to tylko gra na zwłokę w czasie. Postępu nie widać i ciągle jesteśmy pozbawieni tego za co zapłaciliśmy, a w zamian otrzymujemy garść niespełnianych obietnic i mamienie jakimiś nadziejami, ale to już na nas nie działa. Proszę więc zmienić spsoby tych gierek.

Pozdrawiam,
Ryszard Ka
profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Drodzy Użytkownicy,


zgłosiliśmy Wasz problem do Sony Support. Poproszono nas o dostarczenie poniższych informacji:


1. Model urządzenia.
2. Fizyczny adres karty sieciowej telewizora.
3. ID urządzenia.
4. Wersja oprogramowanie telewizora.
5. Kod pocztowy oraz adres IP urządzenia.
6. Nazwa dostawcy internetu.
7. Proszę o sprawdzenie prędkości internetu za pomocą strony http://www.speedtest.net/.
8. Jakie posiada Pan/Pani połączenie z internetem (modem, router).
9. Proszę o podanie modelu oraz producenta routera/modemu.
10. Proszę o podanie publicznego adresu IP, informację proszę pobrać ze strony internetowej http://www.whatismyip.com/.
11. Proszę o napisanie czy gdy połączy Pan/Pani telewizor z routerem za pomocą kabla również ten problem się powtarza.
12. Proszę o przysłanie nam zdjęć problemów z aplikacjami.
13. Proszę o wykonanie zdjęcia lub zrzutu ekranu komputera z informacjami, jakie ukażą się na tej stronie http://www4.akamai.com/html/technology/products/personalization.html Proszę również o podanie daty i godziny wykonania tej operacji.

 

Odpowiedzi na powyższe pytania, prześlijcie mi proszę w wiadomości prywatnej, a ja przekażę je dalej.


Pozdrawiam serdecznie,
Karolina

Lucyna15
Nowicjusz

Jestem również zainteresowana tym tematem. Aplikacje to żałosna namiastka tego co posiadam w samsungu. Jakośc aplikacji to kpina, dostęp do ipli to prowizorka mam wykupiony pakiet w ipli a bezpośrednio z telewizora sony nie można się zalogować do aplikacji nie ma tej funkcjonalności. Ja osobiście czuję się oszukana, podczas zakupu telewizora sprzedawcy informowali mnie o pełnej dostepności do aplikacji internetowych, tutaj ta funkcjonalność jest niepełna nie korzystam z SEN  w sony bo to dno.  Nie rozumiem również po co mam podawać wszystkie dane o ip czy dostawcy internetu to nie ma nic wspólnego z tym. W telewizorach o takich parametrach obrazu taki SEN    to kpina  i naciąganie rzeczywistości. NFC do chwili obecnej mimo prób z ubiegłorocznym laptopem sony obsługującym tą funkcję do tej pory nie zadziałał. Podsumowując SEN  w sony to nabijanie ludzi w butelkę ja osobiście czuję się oszukana bo przy zakupie wypytywałam sprzedawców o aplikacje. Dla mnie osobiście SEN  jest bardzo ważny, nie mam płatnej telewizji wykupuję to co mnie interesuje poprzez smart tv samsunga, to wstyd, że konkurencja tak was kosi, płatne treści w internecie to nie przyszłość to teraźniejszość to już się dzieje a sony jest daleko w tyle za innymi producentami.

stojak123
Użytkownik

Bardzo dobra wypowiedź. Tylko,że nikt zainteresowany tego nie czyta. Sony wogóle się tymi sprawami nie interesuje. Ja walcze z tym niby sen od jakiegoś czasu. Większośc czasu jest tam pusto. W sobote przujechali znajomi i chcieli zobaczyc ten mój "smart tv" bo tez chca kupić. Odradziłem im go bo to kpina. Wczoraj kupili samsunga jak im doradziłem. Są zadowoleni. Sam tv jest ok ale smart to już nie.