Podziel się wrażeniami!
Witam
Niedawno kupiłem telewizor 49XF7005 i nie jestem zadowolony z jakości dzwięku. Dzwięk słychać jak by z za zamkniętych drzwi lub jak to tata określił "beczkowaty"
Co może być przyczyną?
Ustawienia resetowałem i przywracałem do fabrycznych
Sugerujemy kontakt z naszych wsparciem technicznym: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
@ropulsar zgłosiłem Twoje zdanie nt dźwięku do supportu - oto ich komentarz:
Odczucia dotyczące dźwięku mogą być subiektywne, niestety na podstawie opisu ciężko stwierdzić, czy sytuacja związana jest z jakąkolwiek usterką. Proszę o informację, czy problem dotyczy wszystkich sygnałów, przykładowo z urządzeń zewnętrznych HDMI, aplikacji, czy wbudowanego tunera telewizji? Jeśli problem występuje zawsze, to mogę zaoferować weryfikację przez technika, który będzie miał możliwość ocenić działanie telewizora:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
Pozdrawiam
Dziękuję za zainteresowanie
Co do opisu dźwięku, to naprawdę ciężko jest opisać jak brzmi. Co do sprawdzania z innych źródeł, odpalałem film z usb i korzystałem z wbudowanego youtuba ... wszędzie tak samo.
Dziś dostałem propozycję aktualizacji oprogramowania, ale mam aktualne
Jak to wygląda z technikiem? Wysyłam telewizor, czy przyjedzie jak będzie w okolicy?
Witam,
Jak zgłosisz weryfikacji serwisową to skontaktują się z Tobą jak to będzie przebiegać. Zazwyczaj przyjeżdżaj na weryfikację do domu.
Pozdrawiam