anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

film box live

profile.country.PL.title
akkubik
Poszukiwacz

film box live

Mam problem z uruchomieniem aplikacji film box live (telewizor bravia KDL-50W685A). Połączenie z internetem jest prawidłowe, pomimo to pojawia się komunikat "usługa jest obecnie niedostępna, spróbuj ponownie później".

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Dzień dobry,

spróbuj proszę:

 

1. odświeżyć zawartość internetową TV
2. przywrócić ustawienia fabryczne TV
3. przywrócić ustawienia fabryczne routera
4. upewnić się, że prędkość połączenia internetowego to minimum 2,5 MB/s

Jeżeli problem nie zniknie, skontaktuj się proszę z Sony Entertainment Network (e-mail: networksupport@pl.playstation.com).


Trzymam kciuki! :slight_smile:

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

nie polecam kontaktu !

beniuasia
Użytkownik

Witam.

Mam podobny problem, u mnie już widać, że wchodzi się do Filmbox live, zaczyna doczytywać zawartość i nagle bum usługa niedostępna...

Inne serwisy działają, router i łącze 8mb/s sprawne.

Oprócz tego mam problem z aktywacją tv na stronie https://account.sonyentertainmentnetwork.com/services

Pomimo, że wpisuję prawidłowo kod to nie rejestruje (aktywuje) mi się TV.

Na tej stronie jest taka podpowiedź:

Sposób odszukania kodu aktywacji

Kod aktywacji znajduje się w menu telewizora:1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie, a następnie przejdź do opcji "Sony Entertainment Network".2. Z menu "Sony Entertainment Network" wybierz opcję "Podłącz konto". Na tej stronie jest wyświetlany kod aktywacji.3. Wpisz 5-literowy kod aktywacji wyświetlany na ekranie telewizora w polach umieszczonych z prawej strony.

 

Jest ona zupełnie nie adekwatna do tego co jest na ekranie telewizora!!! Na ekranie TV nie wyświetla się nic z tego co jest opisane powyżej, nie ma żadnej opcji podłącz konto!!!

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj,

Przykro mi, że Ciebie też to spotyka. Czy próbowaliście już zasięgnąć rady od Supportu w Sony Entertainment Network (e-mail: networksupport@pl.playstation.com)?

Pozdrawiam,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
matej99
Użytkownik

Komunikat taki pojawia się po wykorzystaniu okresu próbnego. Po rejstracji usługi jest 30 dni na korzystanie z film box live. Jest tak informacja w koncie sonyentertainmentnetwork.com.