anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ghosting

stasium
Nowicjusz

Ghosting

Kupiłem niedawno telewizor KDL 40LX900. Jakość obrazu piękna, inne funkcje również.
Ale funkcja 3d działa wadliwie. Pojawia się efekt GHOSTINGU. Widać obok właściwego obrazu jego blade powtórzenie. Jest to bardzo irytujące. Pojawia się zawsze, zarówno w materiałach z BRD jak i z telewizji kablowej. Sprawdzałem kable, są najwyższej jakości, wymieniłem bateryjki w okularach na nowe i nic. Proszę o poradę co z tym fantem zrobić. Tylko proszę nie kazać mi wozić telewizora do serwisu.
Pozdrawiam i dziękuję za ewentualną pomoc.

10 ODPOW. 10
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Witaj,
spróbuj wejść w "Menu 3D" i tam zmienić wartość w "Regulacja głębi 3D". Wpływ na to może mieć również zasłonięcie transmitera 3D, który jest w dolnym prawym rogu telewizora.

PS
W większości przypadków serwis przyjeżdża do domu i jeśli jest możliwość naprawia na miejscu. Więc nie trzeba nic pakować, czy jeździć samemu po serwisach.

Pozdrawiam,
Zimny.

MARIUSZEK32
Początkujący

Być może chodzi właśnie o tą regulacje głębi, sprawdź to. Co do serwisu to naprawy wykonane w domu klienta zostały wprowadzone właśnie z myślą o wygodzie użytkowników.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Co do serwisu to naprawy wykonane w domu klienta zostały wprowadzone właśnie z myślą o wygodzie użytkowników.


W większości przypadków tak jest. Jednak jeśli serwis oceni, że szybciej jest dostarczyć telewizor do serwisu - wtedy oni zamawiają kuriera i to on zabiera telewizor. Rzadko tak się zdarza, ale czasami tak jest po prostu szybciej.

stasium
Nowicjusz

Dziękuję za odpowiedź.
Nic mi nieprzysłania transmitera.
Głębię zmieiałem, cien zmienia położenie ale nie znika.
Skontaktuję się z serwisem.
P.s.
Byłem ostatnio w salonie RTV i przyjżałem się Prezentowanemu tam telewizorowi 3d Bravia. Ghostng był bardzo wyraźny, chociaż sprzedawca zwrócił na niego uwagę dopiero gdy mu to pokazałem.
Przypuszczam zatem, że jest to wada konstrukcyjna.
Firma Sony powinna sama podjąć ten temat i zająć się usunięciem tej wady. Dotychczas kupowałem tylko produkty Sony: aparaty fotograficzne, systemy audio, kino domowe, telefony komórkowe i laptopa. Po tym doświadczeniu zastanawiam się czy dalej być wiernym.
Stanisław

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Wada konstrukcyjna na pewno nie jest. Jeśli uważasz, że telewizor może być uszkodzony - wezwij serwis. Naprawę możesz zarejestrować pod poniższym linkiem:

http://support.sony-europe.com/tvhc/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_pl_PL&m=KDL-40LX900

stasium
Nowicjusz

Panowie z serwisu byli ale nie mieli zielonego pojęca o problemie. Chcieli zabrać telewizor, nie zgodziłem się.
Czy można wejść w tryb menu serwisowego i zmienić ustawiena tak by problem usunąć? Są w internecie opisy dla innych modeli.
Pozdrawiam

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Nie dobrze, że się nie zgodziłeś. Naprawa serwisowa nawet w przypadku zabrania telewizora zazwyczaj nie trwa długo. A dokładne zbadanie telewizora na profesjonalnych narzędziach pomiarowych mogło rozwiązać sprawę.

stasium napisał(a):

Czy można wejść w tryb menu serwisowego i zmienić ustawiena tak by problem usunąć? Są w internecie opisy dla innych modeli.


Osobiście nie proponuję takich praktyk. To nie jest komputer, gdzie coś zmienisz i otrzymasz dodatkowe opcje, czy coś sam naprawisz. Za to bardzo łatwo coś zepsuć. Sam nie praktykuję takich zmian.

stasium
Nowicjusz

Zgodnie z Pana radą oddałem telewizor do naprawy. Po tygodniu oczekiwania zwrócono mi go informując, że wady nie da się usunąć!!!
Ręce opadają.

profile.country.pl_PL.title
NiezadowolonyKlient
Początkujący

Witam,

jestem na ścieżce wojennej z firmą SONY. To co jest to jest wada tych telewizorów i sony to ukrywa !!!. Zgłaszałem do serwisu i swtrdzili że tak telewizor ma. To bzdura GHOSTING jest bardziej widoczny w górnej części niż dolenej cześci ekranu. Zatem jest to wada ukryta a nie specyfikacja telewizora bo jest nierównomierna.

SONY wam tego nie uzna ale ja teraz idę do FEDERACJI KONSUMENTA oraz Urzędu Ochrony i Konkurencji i będę starał sie zwrócić telewizor sprzedawcy.

WALCZCIE O SWOJE PRAWA !!

mi sony odpisalo (cenrala i lokalny serwis to samo)

"w przypadku pana telewizora problemy z wyswietlaniem 3D nie wynikają z jego usterki, lecz ze specyfikacji technicznej odbiornika"


SONY KDL-EX720 , SONY KDL-EX725, KDL-NX i inne maja tę wadę.