anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jakość matrycy w KDL-46EX710

profile.country.pl_PL.title
pldone
Początkujący

Jakość matrycy w KDL-46EX710

Witam

Kupiłem ten telewizor w grudniu, po kilku dniach zwróciłem uwagę ze lewa strona matrycy jest jaśniejsza. Zareklamowałem telewizor w styczniu - reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i w styczniu serwis wymienił matrycę niestety po w powrocie z serwisu okazało się za teraz prawa strona świeci jaśniej, po zgłoszeniu kolejnej reklamacji jacyś tam technicy stwierdzili, ze mieści się to w normie.

Zgłosiłem temat ponownie i czekam na odpowiedź z BOK w tej sprawie.

Czy ktoś miał podobny przypadek?

Gdzie w informacji o produkcie jest wzmianka, ze matryca może być nierównomiernie podświetlona??

7 ODPOW. 7
profile.country.pl_PL.title
cogito.
Początkujący

Coś kiepską normę wzięli technicy pod uwagę skoro gołym okiem widzisz różnicę. A skoro ją widzisz to szanująca się firma nie powinna zostawić Cię z takim problemem.

Powodzenia i cierpliwości w kontaktach z serwisem ;-)

profile.country.pl_PL.title
pldone
Początkujący

Oczywiście super Sony odrzuciło drugą reklamację, a ja w swojej dociekliwości zauważyłem, ze po wymianie pierwszej matrycy - matryca jest wybrzuszona!!! Jutro zabierają telewizor do serwisu po raz drugi Jakas parodia, czy Ci ludzie wogóle wiedzą co robią? Chyba czas przerzucić się na Samsunga

profile.country.PL.title
photomusic
Użytkownik

Też to przerabiałem...
W końcu nie naprawili,ale zaproponowali znaczny rabat na nowy telewizor.
Na Samsunga to kiepski pomysł-zmienisz tylko napis na obudowie,a matryca będzie ta sama.
Przerzuciłem się na Panasonika i jestem bardzo zadowolony,a i proporcje ekranu bardziej mi pasują niż u Sony (patrz: viewtopic.php?f=222&t=9200 ).
Niestety za dobrą plazmę trzeba dać pow.5k.
Powodzenia.
Pozdrawiam ;)

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Nie znam sprawy, ale niestety zdarzają się skomplikowane przypadki. Nie znam uszkodzenia, ani nie jestem serwisantem, ale wiem dwie rzeczy. Każdy serwis posiada normy narzucone przez firmę z którą współpracuje. Normy normami, ale warto pamiętać o tym, że w tych serwisach pracują ludzie, którzy czasami popełniają błędy. Nie powinni, ale to są tylko ludzie. I to nie zależy od firmy, bo każda ma takie przypadki (wystarczy poszukać w google). Tak samo Samsung, Panasonic, Sharp, LG.

photomusic napisał(a):

Na Samsunga to kiepski pomysł-zmienisz tylko napis na obudowie,a matryca będzie ta sama


Nie koniecznie. Sony korzysta z różnych matryc. Posiada również fabryki wspólnie z Sharpem. Matryca to jedno, ale elektronika i procesory graficzne są równie ważne, w niektórych cechach obrazu ważniejsze. Tu każda firma ma swoje patenty. Sony posiadało BRAVIA Engine 1, 2, 3, najnowsze modele posiadają X-Reality i X-Reality PRO. Każdy silnik odpowiada za szereg procesów które przetwarzają obraz i one są bardzo istotne w efekcie końcowym.

profile.country.pl_PL.title
pldone
Początkujący

Oczywiście że zdarzają się trudne przypadki w Polsce i podchodzę do tego jeszcze spokojnie ufając iż sony dbając o swoich klientów pomyślnie rozwiąże problem. Inwestując w markę sony (mam kilka produktów) ufam w ich jakość, a w tej chwili straciłem zaufanie. Zobaczymy jak sprawa potoczy się dalej, bo moja cierpliwość sie kończy jak serwis zabiera po raz drugi telewizor i nie mam pewności co znowu będą w nim grzebali i obniżali jego wartość i czy teraz wszystko będzie ok.

12Monika
Nowicjusz

Ja również straciłam zaufanie do firmy Sony, po tym jak firma zignorowała mój problem stwierdzając iż matryce są nieprodukowane. Zaproponowano mi 30 % rabatu na nowy. To jakaś kpina. Jedynym satysfakcjonujacym mnie rozwiązaniem jest wymiana telewizora skoro nie mogę go naprawić lub zwrot pieniędzy. Telewizor zakupiłam w Media Markt i tam złożyłam reklamację. Po eksperyzie w serwisie okazało się iż uszkodzenie jest z przyczyn zewnętrznych (zawilgocenie). Nie wiem dlaczego to ja mam ponosić konsekwencje takiego uszkodzenia. Zlożyłam dokumenty do ROK, gdyż w 100% nie mogło dojść do zawilgocenia u mnie. Jeśli jak twierdzi MM wina nie leży po ich stronie to może przyczyna to poprostu wada tych matryc. Jeszcze napiszę do Japonii, może im zależy na reputacji firmy, jeśli nie to pozostaje zebrać się i złożyć pozew zbiorowy. Mam jeszcze drugi telewizor w którym również nie działa USB. To jakiś koszmar.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Witaj,

 

Nie znam dokładnie sprawy i szczegółów jak i co załatwiałaś - ale polecam spróbować skorzystać z drugiej formy zgłoszenia usterki - zarejestruj naprawę w serwisie. Możesz to zrobić pod tym linkiem: http://www.sony.pl/support/pl/repair W większości przypadków serwis przyjeżdża do domu. Będziesz miała bezpośredni kontakt z serwisantami. Podkreślam, że nie wiem jak skończyła się reklamacja i czy skoro reklamowałaś w sklepie, nie wyklucza to ponownego zgłoszenia tej samej usterki w serwisie. Pisałaś, że nie działa port USB w drugim modelu. Również zgłoś tę usterkę.