Podziel się wrażeniami!
Witam Wszystkich.Mam problem i proszę o pomoc i wsparcie.Tv łączy się z internetem bezprzewodowym ale po kilku chwilach gubi dane które mu wpisałem.Wczesniej wszystko było ok.Co chwilę muszę wchodzić w ustawienia sieci i ponownie ustawić.Co może być przyczyną ? Aktualizacja pobrana tydzień temu.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Wszystkich
Sugerujemy kontakt ze wsparciem technicznym:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
Czy resetowałeś TV po aktualizacji. Jak nie to proponuję to zrobić. Jak nie pomoże to przywrócenie ustawień fabrycznych. Więcej poniżej:
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kd-49xe7096/articles/00170598
Pozdrawiam