anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-49XE7096

profile.country.PL.title
pawel.22
Poszukiwacz

KD-49XE7096

Witam Wszystkich.Mam problem i proszę o pomoc i wsparcie.Tv łączy się z internetem bezprzewodowym ale po kilku chwilach gubi dane które mu wpisałem.Wczesniej wszystko było ok.Co chwilę muszę wchodzić w ustawienia sieci i ponownie ustawić.Co może być przyczyną ? Aktualizacja pobrana tydzień temu.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam Wszystkich

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Sugerujemy kontakt ze wsparciem technicznym: 

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Czy resetowałeś TV po aktualizacji. Jak nie to proponuję to zrobić. Jak nie pomoże to przywrócenie ustawień fabrycznych. Więcej poniżej:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kd-49xe7096/articles/00170598

 

Pozdrawiam