anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD - 75S9005B Netflix już bez 4k

ROZWIĄZANE
Maciek43
Poszukiwacz

KD - 75S9005B Netflix już bez 4k

Dzień dobry

 

Jakiś czas temu mój telewzior przestał odtwarzać materiały w UHD na Naetflixie.

 

Oto powód wyjaśniony przez Netflixa: 

 

Netflix Timothy
Excellent, thank you so much for waiting. My Tech Team did get back to me and confirmed that your TV is no longer compatible for UHD. Now happens when Sony sends out new updates and deteremines what versions are compatible. I'm trying to see if there is still a way we can get that UHD content to your TV. Give me just a couple more moments.
Netflix Timothy
Ok thanks again for waiting. I tried to see if we could get your TV to accept the UHD content again, but it does look like the new updates Sony sent out prevent us from doing so. Your current model is the 75s9005B, where Sony has recently changed the model of what is compatible. The new compatible model is 75x9005B. Not a big difference I know, but enough for our systems to reazlize that model will no longer accept our UHD content.
 
 
 
 
 
Tak więc proszę się liczyć z tym, że kupując produkty sony można zostać celowo pozbawionym pewnych funkcji w ramach akutalizacji :slight_smile: do sony support wysłałem już kilka infromacji jednak bez odpowiedzi.
 
To ciekawe po telewizory KD z tej serii są reklamowane jako wspierające platforme Netflix a jako, że są to telewizory 4k to można również oczekwiać możliwości oglądania w tej rozdzielczości, zwłaszcza, że jeszcze 2 tygodnie temu było to możliwe ! 
Jak dla mnie to niezgodność towaru z umową.
11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Niby mój tv też jest a wszystko śmiga. Ja bym stawiał na kiepski Twój internet,a nie pisz że masz 100Mb bo to nie świadczy o jakości łącza. Po drugie ja zostawiłem abonament, a pewnie już nie korzystasz z wersji darmowej.

Maciek43
Poszukiwacz

Chciałem CI wkleić link do nauki czytania ze zrozumieniem ale chyba moderacja usunęła :slight_smile:

 

Masz człowieku inny model więc proszę nie komentuj a jeśli już to robisz to przynajmniej przeczytaj wcześniejsze wiadomości jak musisz to po kilka razy i wtedy dopiero się ustosunkuj. 

 

Dostałem już emila od sony w którym zostałem poinformowany, że 4 k na moim modelu już działa także można zamknąć :slight_smile: