anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-32R500C

profile.country.PL.title
Sianka123
Poszukiwacz

KDL-32R500C

Witam, mam problem z Netflixem na wyżej wymienionym tv. Ktoś, coś wie? Zaradzi-doradzi? 

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

O jaki problem chodzi?

profile.country.PL.title
Sianka123
Poszukiwacz

Podczas odtworzenia jakiegokolwiek filmu pojawia się kominikat: "Mamy obecnie problem z odtworzenie tego tytułu...." 

Niestety przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie pomogło, dlatego pytanie: o co chodzi, co jest nie tak? 

Dodam, że na drugim tv wszystko jest w porządku, internet również nie zawodzi, więc problem musi tkwić na wyżej wymienionym tv

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Sianka123 w związku z tym, iż problem dotyczy aplikacji dlatego wyczyść pamięć podręczną (nie jest czyszczona podczas ustawień fabrycznych) poprzez HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Sianka123
Poszukiwacz

@djrychu Niestety i ta czynność nie pomogła, został również odświeżona zawartość internetowa, ale bezskutecznie 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Pytanie jeszcze czy korzystasz z najnowszej wersji oprogramowania?

Link poniżej:

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-r5xxc-series/kdl-32r500c/downloads/00015305

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Sianka123
Poszukiwacz

Oprogramowanie jest aktualne, telewizor sam pobierał, ale również pobrałam i zainstalowałam ręcznie, bez zmian. Polaczenie z internetem przez Wi-Fi jak i kablowo nic nie zmienia. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Jeśli przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło i TV jest na gwarancji to proponuję serwis, który powinien to sprawdzić:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/repair?cpint=spt-footer_repair

 

Pozdrawiam