Podziel się wrażeniami!
Czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami w tv Sony Bravia?
Serwis stwierdził, że podświetlanie matrycy jest prawidłowe i tak ma być.
Czekam na Wasze opinie
Jak to ma być prawidłowe podświetlenie matrycy to ja dziękuję za taki telewizor.
Mam wrażenie że panowie z serwisu Sony (bo chyba tam pytałeś?) myślą, że są na Białorusi, a nie w Europie.
Czas albo się obudzić albo na zmianę tych panów, gdyż firma Sony w ten sposób traci klientów.
Napisz który to serwis Sony tak Ci odpowiedział - niech wszyscy poznają tych "geniuszy".
Telewizor był 3 razy w serwisie Sontronic w Poznaniu (autoryzowany serwis Sony). Po pierwszym razie stwierdzili, że źle patrzę na tv (pod złym kątem), po drugim serwisie wymienili mi matrycę, a po trzecim serwisie stwierdzili, że tv jest sprawne a "obserwowane zjawisko polegające na subiektywnym odczuciu nierównomiernego podświetlania wynika ze zmiany kąta obserwacji" koniec cytatu.
BOK w Warszawie stwierdziło, że skoro serwis uznaje tv za całkowicei sprawny to oni nic nie mogą zrobić, a jedyne co mi Pan z obsługi zaproponował to wyciemnić obraz to może smugi będą mniej widoczne