anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-32WD750 - problem z dźwiękiem przez HDMI

profile.country.PL.title
vvienio
Nowicjusz

KDL-32WD750 - problem z dźwiękiem przez HDMI

Od piątku mam problem z moim telewizorem związany z dźwiękiem przesyłanym przez HDMI - zarówno z komputera PC, jak i laptopa oraz konsoli, korzystając z obu gniazd w telewizorze i korzystając z różnych kabli: dźwięk jest opóźniony oraz zniekształcony, momentami zupełnie przerywa.

Co istotne, wada występuje tylko przy włączonym Wi-Fi w telewizorze. Przy wyłączonym jest wszystko w porządku, a jak tylko uzupełnię informacje o sieci i telewizor złapie sygnał, zaczynają się problemy. Próbowałem już 2-krotnego resetu ustawień oraz resetu przez strzałkę w górę na pilocie oraz przycisk ON na telewizorze - oba pomogły, dopóki TV nie połączył się z internetem. Zainstalowałem również najnowszą aktualizację dostępną na stronie, dalej bez zmian.

Dodam, że gdy telewizor jest połączony z siecią, to dźwięk z innych źródeł odtwarzany jest bez zakłóceń (aplikacja YouTube oraz pliki MP4 z pendrive'a). Opóźnienia i zakłócenia występują tylko przy odtwarzaniu dźwięków przez HDMI. Sądząc, że to wina słabego zasięgu i ciągłego rozłączania (mam przeciętny zasięg w pokoju), zmieniłem położenie routera - pomogło na jakiś czas, ale przy zwiększeniu obciążenia sieci (download na kilku urządzeniach naraz w pobliżu telewizora), problemy wróciły. Na krótko pomaga też przełączenie na inne źródło albo restart urządzenia wejściowego. Zauważyłem też, że przy włączonym Wi-Fi, cały interfejs telewizora strasznie wolno chodzi. Co może być przyczyną tego dziwnego zjawiska? Obraz we wszystkich przypadkach pozostaje niezmiennie idealny i bez zakłóceń.

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Najepiej skonsultować to z naszym wsparciem technicznym:

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@vvienio zgłosiłem Twój problem do supportu jak będzie odpowiedź dam znać. Trochę to może potrwać więc cierpliwości.

 

Pozdrawiam

 

 

profile.country.PL.title
vvienio
Nowicjusz

Dzięki, czekam z niecierpliwością!

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Oto odpowiedź supportu:

Niestety na odległość nie sprawdzimy, co może być przyczyną takiego zachowania. Polecam zarejestrowanie zlecenia serwisowego, by technicy mogli zdiagnozować sprzęt:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

Pozdrawiam