Podziel się wrażeniami!
Witam,
Od dawna mam już ten problem. Próbowałem już wszystkiego, ale nadal nic. Dlatego postanowiłem opisać to co mnie spotkało, może ktoś miał coś podobnego i udało mu się to rozwiązać.
Jak w temacie mam KDL 40EX700.
Kiedyś pięknego dnia mój komputer po podłączeniu po HDMI do tego TV nie zareagował i tak już zostało. Rzadko używałem tego połączenia, więc na początku olałem temat.
Potem podpisałem umowę z Cyfrowym Polsatem i gdy podłączyłem do TV ich dekoder nie było dzwięku. CP stwierdził, że dekoder jest uszkodzony, więc wymieniono mi go na nowy. Z nowym ten sam problem - brak dzwięku. Wtedy zacząłem swoje testowanie.
1. Sprawdziłem po kolei wszystkie gniazda HDMI - na wszystkich brak dzwięku,
2. Wymieniłem kabel HDMI i znowu cztery gniazda po kolei - i nic,
3. Przywróciłem ustawienia fabryczne w TV - i nic.
4. Podłączyłem dekoder CP (potem też z ciekawości mój komputer) do innego TV - wszystko działa.
Poddałem się bo znalazłem inne rozwiązanie, ale niestety tymczasowe (zaraz je opiszę). W między czasie kupiłem Xbox 360 i kurcze też nie ma dzwięku. Wtedy to już mi ciśnienie skoczyło, więc zacząłem mocno szukać rozwiązania.
No i znalazłem - dekoder i konsole podłączyłęm przez Soundbara (dekoder -> soundbar -> TV) i dzwięk jest. Tak samo z konsolą. Co ciekawe gdy tak podłącze dekoder, to TV widzi bezpśrednio ten dekoder - tak samo jest z konsolą. Ostatnio podłączyłem tak mój komputer, który jak już wcześniej wspomniałem nie widzi tego TV, no i przez soundbar widzi i to nawet pokazuje mi jaki to model TV.
Nic z tego nie rozumiem.... No i męczy mnie to podłączanie wszystkiego przez soundbar. Można powiedzieć że mam TV bez HDMI.... 😞
Czy ktoś mi może coś sensownego doradzić...?
Moim skromnym zdaniem - to wina update'u TV, dlatego pisałem do serwisu Sony - ale nikt mi nie pomógł...
Witam,pytanie w jakiej kolejności włączasz urządzenia,najpierw TV a później urządzenia?.Bo, ja miałem problem z wyświetlaniem obrazu a dźwięk był w ncplus nowy box 4k.Ktoś inny miał taki problem jak Ty obraz był a dźwięku nie było.Wystarczyło zmienić kolejność włączania urządzeń tzn. najpierw włączyć dekoder,a później telewizor, w obu przypadkch ta prosta czynność pomogła,może i Tobie pomoże.
To by było za proste. Testowałem - to nie rozwiązuje problemu.
Witam,
Bez serwisu sienie obejdzie.
Proszę wejdź na stronę http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm.
Proszę wpisać model produktu w pole wyszukiwania (np.: KDL-32EX720), wybrać "Search" i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie.
Na koniec rejestracji pojawi się okno z informacją: Dziękujemy za dokonanie rejestracji. Serwis skontaktuje się w ciągu 24 godzin w celu ustalenia szczegółów dotyczących naprawy, a poniżej będzie znajdował się dokument do wydrukowania. Jeśli nie ma takiej możliwości, proszę go tylko otworzyć poprzez naciśnięcie "Drukuj" i spisanie kodu naprawy, a także danych kontaktowych do serwisu.
Pozdrawiam