Podziel się wrażeniami!
Witam ! Tak jak w opisie - nie minely jeszcze 2 tygodnie od zakupu , a juz mam jakis trefny pixel. Dokladnie pod lupa to widac ze brakuje zielonego koloru. Widoczne jest to tylko na jasnym i nieruchomym tle. Nie jest to cos strasznego , ale nie po to wywalalem 3 tys na tv zeby takie numery sie pojawialy po tak krótkim czasie. Co teraz ? do reklamacji czy czekac az sie wiecej tego narobi ?
Nie czytałem dokładnie warunków gwarancji (brak czasu) ale chyba jeden subpiksel nie kwalifikuje tv do naprawy/wymiany. Trzeba się zorientować jakie wady wyświetlacza (ilość uszkodzonych pixeli lub subpixeli) kwalifikują tv do wymiany w ramach gwarancji. Znając życie to nie będzie różowo
Pozdrawiam
cadamsky
Dwa tygodnie to już tylko gwarancja - ale z tego co wiem to troszkę za mało do reklamacji ale jest z tego wyjście - ja w swoim monitorze komputerowym miałem ich ze 4 sztuki i strasznie mnie denerwowało jak świeciło jakimś dziwnymi kolorami i zastosowałem starą technikę - zauważyłem jakiego koloru brakuje i uzupełniłem ten kolor transparentowym lakierem do paznokci. Było dość dobrze a kiedy strzelił kolejny to nie chcą się z tym bawić to szpilką postawiłem czarną kropeczkę w wypalonym pikslu było nawet OK.
szrek - to nie jest forum dla kret..ów- wez to pod uwagę pisząc kolejne równie "mądre" posty
A najlepiej- zmien forum
mobor - ja kupuję w Media Markt
Każdy sposób jest dobry na rozwiązanie problemu - ja tylko podpowiedziałem jak można rozwiązać problem - w domowy sposób - z dwoma subpiksel. Sony nie będzie przyjmowało do reklamacji - jeśli by wcześniej była wykryta ta usterka to udajesz się do sprzedawcy i wymieniasz sprzęt na nowy. Kiedy będzie więcej badów to zmywa się kropeczki i do reklamacji.
Czytając twoje posty niczego nie dostrzegłem mądrego - to tak na przyszłość - na zastanowienie się nad własną psychiką. Jak sam zauważyłeś to jest forum a nie prywatne imperium MOBOR-a
Jeśli znasz lepsze rozwiązanie to się nim podziel - jak umiesz
Pozdrawiam