anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-40W4000 i martwe pixele

HausMD
Początkujący

KDL-40W4000 i martwe pixele

Witam!

Przymierzam się do zakupu Sony KDL-40W4000. Sprzedawca poinformował mnie, że jeżeli dostanę telewizor z wypalonymi lub święcącymi stale na zielono pixelami, to nie mam możliwości wymiany telewizora na nowy, bo Sony na to nie pozwala.

Prawda to? Wiem o tych normach ISO itp., ale czy rzeczywiście nie ma szans na wymianę telewizora na wolny od takich wad?

W końcu to Sony, nie jakiś tam ViewSonic czy Funai :D

Pozdrawiam

10 ODPOW. 10
scarface-----
Początkujący

Moja wiedza w tym temacie jest taka, ze Sony podchodzi do tego typu kwestii indywidualnie, i z tego co się orientuje to w przypadku kilku niewidocznych bad pixeli nikt sprzętu nie wymieni, ale jeśli problem będzie rzeczywiście istotny to nikt nie będzie robił problemu. Zresztą akurat sam na forach nie spotykam uskarżań użytkowników na bad pixele w sony więc możesz spać spokojnie - chyba że będziesz miał wielkiego pecha :smileytwisted:

Ps. jeśli kupujesz telewizor w sklepie to sprawdź czy jest wolny od tego typu wad - uruchom go w sklepie i niech pochodzi chwile a ty się przyglądaj.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Przed zakupem tv, zawsze sprawdza się w sklepie, czy nie ma bad pixeli. Dla własnego spokoju, możesz też dogadać się ze sprzedawcą, że jeśli jednak będą, to sprzedawca wymieni na inny model. To są bardzo rzadkie przypadki ogólnie w telewizorach, a sprzedawcy zależy na tym, żeby sprzedał, więc powinien się zgodzić. Chociaż to jest jego indywidualna sprawa, nie ma obowiązku tak robić. Jeżeli chodzi o wymianę, to myślę, że jak będą przeszkadzały w oglądaniu, to pewnie tv wymienią..

HausMD
Początkujący

Dzięki za odpowiedź :) Niestety mam niesamowitego pecha do nowego sprzętu, prawie zawsze dostaję wadliwy. Jestem już nawet na "ty" z rzecznikiem inspekcji handlowej :D

A poważniej, nie mam możliwości kupić tego telewizora w Trójmieście za rozsądną ceną (poniżej 3500 PLN), więc muszę polegać na sklepach internetowych...

Jak kupowałem monitor FullHD firmy iiyama, to oczywiście dostałem taki z jasno świecącym zielonym pixelem. Na szczęście firma tamta miała "30 dni gwarancji na 0 bad pixeli", więc nie było problemu z wymianą na nowy...

Dobrze, że w telewizorach Sony nie zdarza się to często. Może będę miał szczęście tym razem :)

oldguest
Początkujący

Problem od dawna nie występuje, kiedyś zdarzyło się że w niskich modelach np. KDL40S2500 ktoś kiedyś dzwonił że dostrzegł pixela a jak zapytałem czy widzi go z 2m? odpowiedział że nie i że to nie przeszkadza pyta tylko czy to uznaje gwarancja. Ja nigdy nie widziałem w salonie "spalonego" pixela. Tak jak pisał kolega wyżej serwis rozpatruje to indywidualnie ale problem moim zdaniem już nie ma przy tych generacjach matryc. Należy też pamiętać że matryce S-PVA co wynika z ich konstrukcja nawet jak któryś pixel lub subpixel przestanie działać jest to mniej widoczne niż na starszych matrycach.

HausMD
Początkujący

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Kupuję :D

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Wczoraj pisałem na ten temat, jak kupujesz przez sklep internetowy możesz w ciągu 10 dni zwrócić towar.
http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=332 Art. 7

A pod co będziesz podłączał tv, jakaś tv cyfrowa?

HausMD
Początkujący

Zimny napisał(a):

A pod co będziesz podłączał tv, jakaś tv cyfrowa?



Będzie podłączony pod PS3 oraz na razie TV analogowa, w niedługim czasie cyfrowa z UPC. Będzie również połączenie z recordera Sony RDR-HX710.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

No proszę, ładny zestaw. Z telewizji analogowej to się nie nacieszysz, ale jeżeli chodzi o PS3 :D Na test HD tv wypożycz sobie jakiś film na Blue ray, obraz powali Cię z nóg :D Całkowicie inaczej wygląda film właśnie z Blue ray, niż oglądany w tv. Tu masz temat o filmach na tym nośniku
viewtopic.php?f=7&t=1005

Razak-----
Początkujący

Zimny napisał(a):

Przed zakupem tv, zawsze sprawdza się w sklepie, czy nie ma bad pixeli. Dla własnego spokoju, możesz też dogadać się ze sprzedawcą, że jeśli jednak będą, to sprzedawca wymieni na inny model. To są bardzo rzadkie przypadki ogólnie w telewizorach, a sprzedawcy zależy na tym, żeby sprzedał, więc powinien się zgodzić. Chociaż to jest jego indywidualna sprawa, nie ma obowiązku tak robić. Jeżeli chodzi o wymianę, to myślę, że jak będą przeszkadzały w oglądaniu, to pewnie tv wymienią..




Kurcze nie demonizujmy martwych pikseli których najzwyczajniej w świecie nie idzie się dopatrzeć (chyba, że ktoś ogląda TV z 30 cm) u siebie w laptopie mam świecący piksel i przy normalnej pracy/ oglądaniu filmów nie ma możliwości znalezienia go, a przecież przy komputerze przenośnym siedzi się znacznie bliżej. Jeżeli jednak zależy aż tak bardzo to poprosić w sklepie o włączenie i odczekać około 10 min zazwyczaj jak coś ma wyskoczyć to w tym czasie wyskoczy (można zagadać sprzedawcę, żeby TV trochę pochodził ;) ) Generalnie nie przesadzajmy...