anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL 40we665 - zniknęly aplikacje

profile.country.PL.title
Patryk2293
Poszukiwacz

KDL 40we665 - zniknęly aplikacje

Dzień dobry. 

Od 01.12.2020 z ekranu aplikacji zniknęły mi niektóre aplikacje np. Player, Amazon. 

Wykonałem odświeżanie zawartości internetowej, jednak to nie pomogło.

Wykonałem również przywrócenie ustawień fabrycznych i to również nie pomogło. 

Dodam, że przed zniknięciem aplikacji np player przy próbie otwarcia dostawałem błąd 99999, po odświeżeniu zawartości aplikacja całkowicie zniknęła. 

 

Zna ktoś przyczynę? Czy mam reklamować telewizor ?

13 ODPOW. 13
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Czy Tv masz zaktualizowany do najnowszej wersji  linku poniżej?

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-we61x_w61xe_we66x_w66xe-series/kdl-40we665/downloads...

Błąd o który wspominasz jest opisany tutaj:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-40we665/articles/00152012

Co do dostępności aplikacji to niestety ich dostępność zależy od Sony. Być może Sony w tym modelu ograniczyło ich dostępność.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Patryk2293
Poszukiwacz

Właśnie zaktualizowałem do tej wersji i aplikacje niestety się nie pojawiły. 

Skoro to zależy od Sony to czy mogę gdzieś znaleźć informacje na temat tego, że te aplikacje zostały wyłączone? Wtedy będę miał pewność, że nie jest to błąd, A celowe działanie Sony. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Wszelkie komunikaty dotyczące tego modelu zawsze znajdują się pod linkiem poniżej:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-40we665

W tym o również te o planowanym wyłączeniu jakiś aplikacji i usług.

W związku z tym, że nie ma na ten temat żadnych informacji zapytam w tym temacie support.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Patryk2293 przekierowałem jeszcze pytanie do supportu - oto odpowiedź:


HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicializacja danych osobistych - Ok.

Nie wiem niestety czy ta opcja jest dostępna w modelu który posiadasz.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Patryk2293
Poszukiwacz

Jest dostępna i wykonałem ją już wcześniej i również nie pomogło. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Jeśli chodzi o Player usługa została wyłączona z dniem 30 listopada na telewizorach Sony bez AndroidTV. Oficjalny komunikat w linku:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kd-65xe7096/articles/00253660

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
woytek
Poszukiwacz

KDL 40we665 jest na adroidzie...ale nie na android tv...  ale też czuję się oszukany. Tv kupiony 3 miesiące temu... i już wywalają aplikacje. Nigdy więcej smart tv 😞

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@woytek chyba chciałeś napisać, że jest na systemie Linux a nie na AndroidTV:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-40we665/specifications

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
woytek
Poszukiwacz

Patrząc na tą stronę: https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-40we665/articles/00185493

to menu telewizora wygląda jak te niby z android tv.. miałem też starszą bravię "bez" wg. obrazków z tej strony

 

Ale pewnie masz rację. To już nie ta stara platforma... ale jeszcze nie android tv

 

Ten telewizor jest jeszcze w sprzedaży i na pewno wciskają go jako ten z playerem tvn ... i może nawet na pudełku też znajdziemy ikone tvn 😞

 

Efekt jest jeden: kupiłem smart tv z playerem i po 3 miesiącach mam tv... taki trochę niepełnosprawny...