anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

kdl40v4000 dziwny dzwiek

profile.country.en_GB.title
spidzior
Początkujący

kdl40v4000 dziwny dzwiek

Wiam od ok pol roku mam ten tv i dzialal bez zarzutow. od jakiegos czasu podczas jego pracy z okolicy gdzie znajduje sie swiatelko stadbay'u dochodza dziwne dzwieki w postaci 3krotnego pikniecia porownywalnego do dzwieku pracy dysku tawrdego tylko bardziej tak jakby elektroniczne, wystepuja one z czestotliwoscia co 30-40 sek. wie kos co z tym robic? zawiezc do serwisu i rzadac naprawy czy wymiany?

6 ODPOW. 6
3432-----
Początkujący

Nie znam się na sprawach technichnicznych ale ja uważam, że jeśli coś jest na gwarancji to najlepiej oddać to do serwisu, żeby nikt nie powiedział mi później, że ja to zrobiłem i nie obejmuje już tego gwarancja. Zawsze Ci sprawdzą co i jak. Ale to tylko moje zdanie ;)

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Zadzwoń do serwisu. Wcześniej możesz spróbować przywrócić ustawienia fabryczne, albo wyłączyć go z prądu na parę godzin. Sam to bym puknął ręką z boku tego miejsca, ale nie wiem czy to jest dobry pomysł, więc nie będę proponował ;)

3432-----
Początkujący

Nic na siłę, wszystko młotkiem ;)
Widziałem już taki sposób naprawy ale zamiast ręki użyty był kij do bejsbol'u, rzuciłbym linka ale nie wiem czy można, a tak to jak gwarancja to tylko serwis NIE RĘKA :tongue_winking:

profile.country.en_GB.title
spidzior
Początkujący

dzieki za rady... probowalem go wylaczac z pradu i nic nie dalo tak wiec w przyszlym tyg. zapakuje go i zawioze do serwisu... napisze jak to sie skonczylo... pozdr

oldguest
Początkujący

Ale do 40 cali masz gwarancję door-to-door... Zadzwoń i umów się na wizytę.

badnar
Początkujący

Zimny napisał(a):

Sam to bym puknął ręką z boku tego miejsca, ale nie wiem czy to jest dobry pomysł, więc nie będę proponował ;)

:smileyhappy: