- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam wszystkich serdecznie.
Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakaś szansa odzyskania kodu rejestracyjnego telewizora?
Na konto SEN nie jestem w stanie się dostać (z własnej winy). Na Essentials po zalogowaniu mam tylko synchronizację z SEN, która od dwóch dni kończy się niepowodzeniem (błąd transmisji danych).
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisałem i otrzymałem odpowiedź: "Niestety nie zajmujemy sie obsluga kont Sony Essentials."
No to lipa...
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj,
Polecam spróbować skontaktować się bezpośrednio z pomocą techniczną SEN w tej sprawie:
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/support/co
Pozdrawiam,
Barbara_K
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Pani Barbaro, 14 stycznia wysyłałem email na support@sonyentertainmentnetwork.com, który znalazłem tutaj: http://www.sonyentertainmentnetwork.com/about-us/. Nie wiem czy przez mój nienajlepszy angielski czy z innego powodu, ale do tej pory się nie mam żadnej odpowiedzi....
Pozdrawiam
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »