- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Komunikat HDMI
Witam,
Mam drażniący problem z ciągłym wyskakiwaniem komunikatu telewizora (Sony KD-49XE7***) o podłączeniu HDMI i rozdzielczości.
Telewizor mam podłączony do komputera stacjonarnego, komunikat pojawia się za każdym razem gdy leci następny klip na YouTube (bądź nawet przy normalnym użytkowaniu - korzystaniu z przeglądarki internetowej), nie ważne czy jest full screen czy działa w tle.
Sprawdzałem na różnych wejściach HDMI oraz różnych kabli HDMI
PC:
Win 10
Intel UHD620
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,jedyne wyjście to wyłączenie pojawiania się informacji na ekranie w menu typu jakie to wejście,jaki kanał itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem jak u ciebie,ale u mnie wchodzi się w home-ustawienia-ustawienia kanałów-pasek informacyjny i go wyłączasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie posiadam takiej funkcji w żadnych możliwych opcjach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Masz ciut nowszy telewizor,więc menu się trochę różni,a funkcja wyłączenia paska informacyjnego napewno jest w twoim menu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę mi wierzyć przeszukałem i testowałem praktycznie wszystkie z możliwych opcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisz dokładnie jaki masz model to może Support Sony pomoże w sprawie paska informacyjnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sony KD-49XE7096
Ver. OS. v8.673-1000-1.280-0-000
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Błagam Support Sony o pomoc, problem jest na tyle irytujący, że rozważam wymianę nowego telewizora
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj,
Twój problem został zgłoszony do supportu. Odezwiemy się, jak tylko pojawi się odpowiedź.
Pozdrawiam,
Barbara_K
- « Poprzedni
- Następny »