anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Martwe piksele? KD49XF7005 TV LED UHD SONY

profile.country.PL.title
Fazeer13
Poszukiwacz

Martwe piksele? KD49XF7005 TV LED UHD SONY

Witam serdecznie,

 

chciałem zapytać czy, jak na załączanych zdjęciach problem dotyczy martwych pikseli? Na ekranie widoczna jest ciemna plamka wielkości ok 1 mm. Wykonałem test kolorów - plamka widoczna jest na większości kolorów, nie jest widoczna jedynie na czarnym. Wykonałem reset do ustawień fabrycznych, niestety nie pomogło. Czy są zasady dotyczące wadliwych pikseli w odniesieniu do wymienionego telewizora i  czy jest szansa zlecenia weryfikacji serwisowej? 

 

 

Zgłaszałem również w innym temacie problem z jasną plamką, niestety serwis uznał, że nie jest to wadą:

https://community.sony.pl/t5/smart-tv/plamka-na-ekranie-kd49xf7005-tv-led-uhd-sony/td-p/2615597

 

IMG_20200203_210055.jpgIMG_20200203_205845.jpg

Pozdrawiam

 

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
niejednorazowy
Poszukiwacz

Szczerze mówiąc nie wyglada to jak martwy piksel. Przynajmniej dla mnie na podstawie tych zdjęć. 
Może masz coś pod matrycą. W takim wypadku polecam się skontaktować z supportem. 

profile.country.PL.title
Fazeer13
Poszukiwacz

Witam,

 

zgłosiłem problem do supportu, otrzymałem informację, iż cyt. "najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie usługa door to door: - tak zrobiłem, zarejestrowałem naprawę w dniu 4.02.2020 r. gdzie następnie otrzymałem kolejną informację cyt. "W ciągu 24 godz. 2.jpgpo rejestracji, wybrane Autoryzowane Centrum Serwisowe Sony skontaktuję się w celu umówienia naprawy lub odbioru produktu" niestety kontakt nastąpił dopiero po moim kolejnym emailu do supportu w dniu 10.02.2020 r. (telewizor został odebrany w dniu 11.02.2020 r.). W dniu 20.02.2020 r. otrzymałem telewizor opis naprawy cyt. "Wymiana na KD-49XF005 o numerze seryjnym innym niż nr seryjny telewizora który oddałem do naprawy, tv używany, który został mi dostarczony również uszkodzony, mianowicie w tym egzemplarzu po wykonaniu testu kolorów widocznych jest wyraźnie ok 10 ciemnych plamek licząc na całej matrycy. Pan z serwisu włączył tv przy mnie na 5 sekund, gdzie widniało menu wyboru języka na czarnym tle informując, że bezpieczniej będzie w pełni uruchomić telewizor po ok. 30 minutach z uwagi na fakt niskiej temperatury telewizora związanej z jego transportem :slight_smile: