Podziel się wrażeniami!
Witam
widziałem w internecie kilka przykładów tabelek z menu serwisowego uzyskanego podczas sprawdzania czasu pracy telewizora no i o ile pamiętam to wartości w tabelkach były zerowe. Tymczasem w mojej tabelce mam we wierszu 005 (pomijam wartości zerowe):
005 FRCTC 12C 170321 202 903 .... 001
Co to oznacza?
Na dole:
00724 00105 00724 czyli wydaje się OK
Cześć, na to pytanie z pewnością odpowiedzą nasi koledzy z działu Customer Service: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email.
Pozdrawiamy,
Zespół Sony
Dzięki. Napisałem tam. Ciekawe czy i kiedy odpowiedzą
Na razie cisza... nie chce podejrzewać braku kompetencji więc czyżby był niewygodny dla Sony błąd i stąd milczenie?
Wciąż czekam... kolejny problem poza zasięgierm Sony?
Dziwne ze team sony na forum odpisal tak spokojnie podczas gdy na haslo menu serwisowe podczas rozmowy telefonicznej czy w salonie, odnosze wrazenie jakby rozmowce strzelal piorun nagle i z jednej strony zmartwiony przekazuje mi informacje ze tam nie mozna wchodzic bo to zlo a z drugiej jakby zacieral rece ha! * i co sie dowiedziales?
Powód edycji: post zawierał słowa niezgodne z regulaminem forum Sony.
Niczego się nie dowiedziałem. Sony , jak to ma w zwyczaju udało że tematu nie ma/nie było. Ot rzetelna firma.
Ale nie odpuszczę. Telewizor nowy, w dodatku na rozszerzonej gwarancji więc jak tylko pojawią sie jakieś niedomagania to zaczynam wojnę. Myśle że gdyby to był drobiazg to by coś napisali a tak boją się publicznej wypowiedzi... tylko dlaczego skoro i tak wystawiają firmie żenujące świadectwo we większości swoich wypowiedzi na forum i nie tylko?
Być może nie wie prawica co czyni lewica więc spieszę donieśc że Customer Support raczył odpisać:
"dziękuję za kontakt z firmą Sony Electronics.
Nawiązując do zgłoszenia uprzejmie informuję, iż jako infolinia wsparcia technicznego nie posiadamy uprawnień do udzielania danych na temat kodów serwisowych.
W celu uzyskania informacji dotyczący opisów na ten temat polecam kontakt z centrum serwisowym.
Poniżej przesyłamy dane autoryzowanych serwisów:" i zostały podane odpowiednie namiary.
Zachęcony napisałem do serwisu w Radomiu i dowiedziałem się że niektóre tematy są... tajne?
"Serwis nie udziela informacji o trybie serwisowym odbiornika.
Każda usterka wywołana nieautoryzowaną zmianą w tym trybie może wiązać się z utratą praw gwarancyjnych i jest traktowana jako ingerencja w oprogramowanie sprzętu."
Tak się zastanawiam: czy Sony Team wiedział z góry jak się to zakończy czy też moje pierwsze zdanie z tej odpowiedzi obowiązuje?