anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Menu serwisowe - prośba o interpretację zapisu

profile.country.PL.title
wolfmar
Użytkownik

Menu serwisowe - prośba o interpretację zapisu

Witam

widziałem w internecie kilka przykładów tabelek z menu serwisowego uzyskanego podczas sprawdzania czasu pracy telewizora no i o ile pamiętam to wartości w tabelkach były zerowe. Tymczasem w mojej tabelce mam we wierszu 005 (pomijam wartości zerowe):

005 FRCTC 12C 170321 202 903   ....    001

Co to oznacza?

Na dole:

00724 00105 00724 czyli wydaje się OK

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Cześć, na to pytanie z pewnością odpowiedzą nasi koledzy z działu Customer Service: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Sony

profile.country.PL.title
wolfmar
Użytkownik

Dzięki. Napisałem tam. Ciekawe czy i kiedy odpowiedzą :slight_smile:

Na razie cisza... nie chce podejrzewać braku kompetencji więc czyżby był  niewygodny dla Sony błąd i stąd milczenie?

Wciąż czekam... kolejny problem poza zasięgierm Sony?

profile.country.PL.title
Damaranus
Użytkownik

Dziwne ze team sony na forum odpisal tak spokojnie podczas gdy na haslo menu serwisowe podczas rozmowy telefonicznej czy w salonie, odnosze wrazenie jakby rozmowce strzelal piorun nagle i z jednej strony zmartwiony przekazuje mi informacje ze tam nie mozna wchodzic bo to zlo a z drugiej jakby zacieral rece ha! * i co sie dowiedziales?

 

Powód edycji: post zawierał słowa niezgodne z regulaminem forum Sony.

www.karczma.edu.pl - Dowiedz się więcej o AndroidTV
profile.country.PL.title
wolfmar
Użytkownik

Niczego się nie dowiedziałem. Sony , jak to ma w zwyczaju udało że tematu nie ma/nie było. Ot rzetelna firma.

Ale nie odpuszczę. Telewizor nowy, w dodatku na rozszerzonej gwarancji więc jak tylko pojawią sie jakieś niedomagania to zaczynam wojnę. Myśle że gdyby to był drobiazg to by coś napisali a tak boją się publicznej wypowiedzi... tylko dlaczego skoro i tak wystawiają firmie żenujące świadectwo we większości swoich wypowiedzi na forum i nie tylko?

profile.country.PL.title
wolfmar
Użytkownik

Być może nie wie prawica co czyni lewica więc spieszę donieśc że Customer Support raczył odpisać:

 

"dziękuję za kontakt z firmą Sony Electronics.

Nawiązując do zgłoszenia uprzejmie informuję, iż jako infolinia wsparcia technicznego nie posiadamy uprawnień do udzielania danych na temat kodów serwisowych.

W celu uzyskania informacji dotyczący opisów na ten temat polecam kontakt z centrum serwisowym.

Poniżej przesyłamy dane autoryzowanych serwisów:" i zostały podane odpowiednie namiary.

 

Zachęcony napisałem do serwisu w Radomiu i dowiedziałem się że niektóre tematy są... tajne?

 

"Serwis nie udziela informacji o trybie serwisowym odbiornika.
Każda usterka wywołana nieautoryzowaną zmianą w tym trybie może wiązać się z utratą praw gwarancyjnych i jest traktowana jako ingerencja w oprogramowanie sprzętu."

 

Tak się zastanawiam: czy Sony Team wiedział z góry jak się to zakończy czy też moje pierwsze zdanie z tej odpowiedzi obowiązuje?