Podziel się wrażeniami!
Witam mam pytanko czy oddawał może ktoś tv na gwarancję z powodu źle działającej funkcji motionflow, nie ukrywam że irytujące jest to że w tv jest funkcja która nie działa, i zastanawiam się właśnie czy nie zgłosić się do serwisu a jak wiadomo raczej nic z tym nie zrobią więc ogólnie to chciałbym oddać tv i żądać zwrotu gotówki, być może ktoś już próbował i podzieli się wrażeniami.
Pozdrawiam
Witam,
opisz proszę, na czym dokładnie polega problem z funkcją Motionflow, o której wspominasz?
Pozdrawiam
Problem polega na tym, że gdy funkcja jest włączona obojętnie w którym trybie obraz staję się ładny ale co chwilę podczas oglądania czegokolwiek występują pixele tzn. Wygląda to tak jak by telewizor nie radził sobie z płynnością obrazu. Przywrocenie telewizora do ustawień fabrycznych nic nie pomogło. Gdy funkcja jest wyłączona problem z pojawiającymi się pixelami znika, ale wtedy jakość obrazu pozostawia sporo do życzenia, więc chciałbym używać funkcji motionflow lecz niestety nie bardzo się da przez problem z pojawiającymi się pixelami, dodam jeszcze że nie dzieję się tak tylko przy szybszych scenach, nawet gdy jakaś postać na filmie ruszy ręką to potrafi się obraz za ruchem ręki zrobić mocno nie wyraźny czyli wyskoczą wspomniane pixele.