Podziel się wrażeniami!
15.12.2017 r. kupilam telewizor, wychodzi na to ze jest 14 dni po gwarancji i sie wczoraj zepsol.Nie odbiera programow telewizyjnych wcale a ogladanie z internetu sie zacinalo/ trzeba bylo przesuwac recznie troche dalej lecz pomagalo to tylko na kilka minut i ponownie sie zatrzymywal/ juz wczoraj a dzis juz nie wczytuje filmow choc wchodze np. na swoje kontona cda. ale filmu juz nie otwiera.Czy to znaczy ze telewizor mial chodzic tylko na gwaracji.Jestem zawiedziona, czy oplaca sie go naprawiac kosztowal 650 Euro. kupiony w niewczechPozdrawiam
Dzień dobry, @EwikWan
czy kontaktowałaś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam,
@EwikWan zgłosiłem zapytanie do supportu - oto odpowiedź:
W tej kwestii jedynie co możemy doradzić to przywrócić telewizor do ustawień fabrycznych, sprawdzić czy TV ma zainstalowana najnowszą aktualizacje z naszej strony i sprawdzić instalacje antenową.
Pozdrawiam