Podziel się wrażeniami!
Witam.
Moge jakoś się zalogować na playera, bo ogulnie mam tam, np. w dziale sport 8 odcinków z robertem burneika i nic pozatym. Mam wykupiony pakiet i chciałbym z niego korzystac na TV. Da się jakoś zalogować ?
Model
KD-49XE7005
Witam,
Przekazałem Twój problem do supportu Sony - oto ich odpowiedź:
Aplikacja została przekazana w takiej formie od jej dostawcy (właściciela) i niestety nie ma możliwości zalogowania się. Jeśli klient uważa, że aplikacja nie zaczytuje wszystkich treści, które powinny być dostępne to ze strony telewizora mogę zalecić jedynie odświeżenie zawartości internetowej (w ustawieniach sieci) oraz przywrócenia ustawień fabrycznych (w menu pomocy technicznej). Kolejnym krokiem jest już kontakt z dostawcą aplikacji.
Pozdrawiam
no to również dobrze mogło by jej nie być skoro ma oglądać w kółko to samo i coś co mnie wcale nie interesuje !
tak to umnie wygląda nic nie widać tylko białe kwadraty.
U mnie też nie działa Player TVN od kilku tygodni (odtwarzacz Blu-Ray i TV z Androidem). Wygląda to jak na powyższym zdjęciu (tylko białe prostokąty).
Zasadnicze pytanie: kto jest w końcu odpowiedzialny za prawidłowe działanie aplikacji Player TVN - pytanie do Sony.
Bo patrząc na poniższe odpowiedzi przedstawicieli Sony i Playera - to nikt się do tej aplikacji nie przyznaje.
Odpowiedź Sony z innego wątku:
"Dodatkowo informuję, że otrzymaliśmy oficjalną odpowiedź z działu technicznego Sony Europe dotyczącą aplikacji typu VoD oraz Player - nie są to aplikacje stworzone przez Sony i z tego powodu mamy ograniczone możliwości dotyczące ich wsparcia."
Odpowiedź Playera z innego wątku:
"Witam,
Aplikacja na Smart TV Sony nie jest udostępniana przez nas - jest to osobne rozwiązanie firmy Sony, które zaciąga jedynie nasze treści. W związku z tym część funkcjonalności może różnić się od aplikacji na TV innych producentów. W przypadku wyszukiwarki najprawdopodobniej należy zmienić język wprowadzania w ustawieniach TV - z tego, co widać na załączonym zdjęciu ustawiony jest język angielski. Pozostajemy do dyspozycji w razie pytań.
Pozdrawiam
Eryk Zaczkiewicz
Zespół Obsługi Klienta player
Centrum Pomocy player http://www.pomoc.player.pl "
Sony i Player "przerzucają się tym gorącym kartoflem" - tylko dlaczego MY klienci mamy cierpieć na tym bałaganie. Zapłaciłem SONY moje ciężko zapracowane pieniądze za to, że będę miał pełnowartościowe produkty a dostałem "niedopracowane buble". I nie obchodzi mnie ten "bałagan". Zróbcie w końcu z tym porządek.
Witam w klubie szczęśliwych posiadaczy tv sony z wypasionymi aplikacjami smart tv.Telewizory Sony bez androida totalna klapa.
Powinni brać przykład z konkurencji.
gdybym teraz kupił nowy telewizor na pewno nie byłby do SONY !!!
Witam
Mam ten sam problem aplikacja TVN PLAYER nie otwiera się, a jak już się odpali to tylko widać puste kwadraty...
Nigdy więcej SONY!!
@arkadio79Na moim W755C też to samo. Trzeba kilkanaście prób , aby otworzyć. Natomiast po otwarciu jest pusty kwadrat , a niżej napis seriale. Naciskam ok. i działa. Kursorem można przestawiać z seriali na sport itp. Natomiast mam wątpliwości ,czy ten player jest aktualizowany. Przez ustawienia-aplikacje lub discover otwarcie tej aplikacji też praktycznie niemożliwe.
Niestety. Muszę się dopisać do tej smutnej listy...