cancelar
Mostrar resultados para 
Pesquisar em vez de 
Queria dizer: 

Junte-se e partilhe a sua experiência!

paproch na matrycy w Sony Bravia 32w656

Dedal102
Explorador

paproch na matrycy w Sony Bravia 32w656

Witam,

 

Mam nowy tv Sony Bravia 32w656 i dzisiaj odklejając karteczkę z klasą energetyczną (taka przyklejona w roku obudowy) zauważyłem ciemny punkcik na matrycy. Z początku myślałem, ze to martwy piksel.

Ale pod dobrą lupka wyrażnie widac świecące sprawne subpiksele i za nimi jakby paproch o wielkości 0,3x0,5mm. W mnie jest coś pomiędzy matryca a podświetlaniem co rzuca cień na matrycę.

Czy spotkaliście się kiedyś z czymś podobnym?!

Świadczy to o niechlujstwie, braku czystości i staranności na montowni oraz słabej skuteczności kontroli jakości.

Co sądzicie o tym?

 

6 RESPOSTAS 6
-Azbest-
Explorador

Ja dokładnie coś takiego miałem w KDL42w805A,,wyglądało jak mucha owocówka wklejona w matryce,zgłosiłem do serwisu , przyjechali zrobili zdjecie ,za 10 dni wrócili z nowym telewizorem.

Pozdrawiam

Dedal102
Explorador

Aha, muszka owocówka?!

Miała chyba kilka mm długości .... 2-3mm ?

 

U mnie wygląda to na okruch z plastiku itp.

profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Witam Dedal102,

 

przykro mi z powodu opisanego przez Ciebie problemu.

 

Najlepszym rozwiązaniem będzie rejestracja naprawy poprzez ten link, by Twój telewizor został sprawdzony przez technika.

 

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina_L.

Dedal102
Explorador

A co tu jest do sprawdzania przez technika? 

Ja pod lupką widzę czarną plamkę - paproch (płatek) za matrycą ... może to płatek plastiku, a może z okruszek bułki lub łupierz komuś z głowy się posypał 🙂

Nie wnikam - widzę że jest brak czystości montażu, brak staranności na produkcji.

Nie wyłapane przez kontrolę jakości.

NAPRAWY NIE CHCĘ, bo u mnie nic się nie popsuło!  Wada powstała w fabryce.

 

Telewizor kupiony 4 dni temu i dokonam zwrotu lub wymiany .... mam na zwrot bez podania przyczyn chyba 30 dni od dostawy.

No właśnie jak załatwić wymianę na wolny od wad? ..... jeśli są jakieś wolne od wad.

-Azbest-
Explorador

Najprościej będzie właśnie zgłośić to w serwisie, przyjedzie technik, zrobi zdjecie podpiszesz papiery i za pare dni przywiezie tv bez wad, sprawdzony u nich 🙂 no chyba że wolisz jezdzić oddawac tracic czas itd

Dedal102
Explorador

Kupiłem przez internet. Odeślę bo mam na to 30 dni.

I niech przyślą nowy tv lub kupię jeszcze raz w Sony.