Podziel się wrażeniami!
Witam, mamy problem bo nie możemy zaakceptować tej polityki. Chcąc włączyć np. netflixa z pilota informacja pojawia się w kółko i nie da się zaakceptować . Wchodząc w ustawienia klikając ok również nic się nie dzieje . Co można z tym zrobić ?
Cześć, zasięgniemy opinii wsparcia technicznego i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Pozdrawiam,
Barbara_K
Witam,
@Natalia2019 oto odpowiedź supportu:
W tym przypadku warto wyczyścić pamięć podręczną odbiornika poprzez:
1. Proszę wybrać Home następnie Ustawienia.
2. Proszę wybrać Pomoc techniczną.
3. Proszę wybrać Inicjalizuj informacje osobiste.
4. Proszę zaakceptować OK oraz ponownie OK.
Proszę jeszcze pamiętać o odświeżeniu zawartości internetowej w ustawieniach sieci.
Jeśli problem nadal istnieje, to warto na nowo skonfigurować połączenie sieciowe wedle poniższej instrukcji:
https://bit.ly/2lLKX1l
Pozdrawiam