Podziel się wrażeniami!
Witam.
Jestem posiadaczem TV Sony KDL-49WE755. Mam poważne kłopoty z aplikacją Netflix.
Po uruchomieniu aplikacji wszystko działa poprawnie. Filmy które mają po kilka tygodni odtwarzają się bezproblemowo. Natomiast dużo gorzej, a praktycznie niemożliwym jest włączenie nowości filmowych które dopiero co pojawiły się w serwisie Netflix. Filmy ładują się między 20% a 99% po czym telewizor praktycznie się wyłącza (jakbym go wyłączył z prądu) !!!. Można to stwierdzić po tym, że pojawia się logo włączenia telewizora, restartuje się jego zegar i muszę wszystko ponownie ustawiać. Wszystkie inne aplikacje chodzą bezproblemowo. Na innych urządzeniach będących w domu Netflix działa bezproblemowo, poza w/w telewizorem Sony.
Czytałem trochę na forach i robiłem to co zaleca serwis. Czyściłem historie przeglądarki, wyłączałem TV na 5-15 minut itd itp. Praktycznie zrobiłem wszystko co radzono na forach. Dziwi mnie to, że wogule musiałem to robić !! W końcu to Sony, a nie jakaś firma "kogucik". Wydaje mi się, że powinno to być rozwiązane bezproblemowo i przez firmę Sony np. w postaci jakiejś aktualizacji, tym bardziej, że jak czytam na forach nie jestem jednostkowym przypadkiem.
Proszę o pomoc w mojej sprawie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Jeżeli telewizor samoczynnie się resetuje, to może oznaczać że jest to problem który wymaga ekspertyzy serwisu. Gdyby problem dotyczył samej aplikacji, sugerowałbym przetestowanie na innym WiFi (np. tethering z telefonu) lub na kablu.