anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem. POMOCY!

profile.country.pl_PL.title
Vescue
Poszukiwacz

Problem. POMOCY!

Witam. Otóz to posiadam telewizor SONY KDL 40 EX 720. Oczywiście jestem bardzo zadowolony z niedawnego zakupu. Chciałem podłączyć TV do DVD (Panasonic SA-HT855), stare ale świetnie działa i dżwięk jest bardzo dobry oraz do Blu Ray BDP-s490. Nie mam pojęcia jak to podłączyć, żeby przy odtwarzaniu TV leciał dźwięk z DVD oraz żeby przy oglądaniu filmów na Blu Ray również leciał dźwięk przez DVD. Dodam, że jestem lekko zielony w tym temacie i potrzebuje dokładnych instrukcji. Ponad to drugorzędną sprawą jest podłączenie TV do DVD, aby podczas oglądania YouTube leciał dźwięk przez DVD. Proszę szybko o odpowiedź, bo obiecałem, że załatwie tą sprawę! Czekam z niecierpliwością...     

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

po pierwsze łączysz TV z kinem Panasonica przez przewód HDMI zamiast przez EURO bo masz lepszy obraz ale to tylko działa w jedną stronę czyli od kina do TV i masz obraz na TV a dźwięk z DVD na kolumnach.Co do BD (bluray) to też łączysz z tv po hdmi wtedy masz dźwięk i obraz z BD na TV.A co do audio to łączysz  TV z kinem czerwony czincz z czerwonym biały z białym i to samo masz w BD ale to masz tylko 2 kanały czyli stereo więcej nie osiągniesz bo BDP-S490 nie ma komponenta 5.1 jedynie hdmi i coaxial ten pomarańczowy na BD ale coaxiala nie ma twoje kino.

Vescue
Poszukiwacz

Czyli przy takim podłączenie dzwięk na kinie domowym będe miał na flimach odtwarzanych przez Blu Ray i przez TV? A jeśli chodzi o czincze w BD i DVD to nie wiem dokładnie w które to powpinać, gdyż jeśli sprawdzałeś wejścia w sprzencie to jest ich ogrom! Możesz mi dokładnie to opisać? Z góry dziękuje!

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca