- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem Youtube KD-55XE7005
Witam. Mam takie pytanie. Czy w tym tv kd-55xe7005 jest opcja by youtube częściej czyścił pamięć podręczną?
Chodzi o to że po włączeniu YT po dwóch filmach zaczyna buforować i trwa to z 5 minut, jest to bardzo irytujące.
Po wyczyszczeniu informacji osobistych w tv i zalogowaniu się na konto yt w aplikacji jest lepiej na kolejne 2 -3 filmy i znów to samo.
Czy podłączenie dysku zewnętrznego rozwiąże ten problem?
Dodatkowo przy przełączeniu z innego żródła na tv cyfrowy, tv się zawiesza na kilka minut i pilot nie reaguje na żadne przyciski.
Czy coś takiego podlega zwrotowi tv do sklepu?
Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Support pisze:
Niestety nie istnieje możliwość automatycznego załączenia czyszczenia pamięci podręcznej, czynność tą należy każdorazowo wykonywać manualnie. W przypadku, gdy niedogodność się powtarza cyklicznie, zalecałbym sprawdzenie, czy posiada Pan najnowszą wersję oprogramowania systemowego: v8.764. Jeżeli wersja oprogramowania jest niższa, zalecałbym pobranie oraz zainstalowanie aktualizacji, która jest dostępna na stronie:
Po zainstalowaniu aktualizacji zaleca się reset do ustawień fabrycznych przy użyciu funkcji: MENU (Home) - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Przywracanie danych fabrycznych - Wymaż wszystko.
W sytuacji, gdy telewizor zawiesza się i nie reaguje na sygnał pilota, zaleca się odłączenie wszystkich urządzeń zewnętrznych podłączonych za pomocą przewodów HDMI. Rekomenduję również wyłączenie funkcji "Sterowanie Bravia Sync".
Jako producent sprzętu nie posiadamy informacji dotyczących polityki poszczególnych dealerów, mając to na uwadze w kwestii zwrotu produktu należałoby się skontaktować bezpośrednio ze sprzedawcą.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam i dziękuję za odpowiedź jednak jest to dla mnie śmiesznę.
Kupując telewizor za prawie 3000zł mam wyłączyć funkcje z której korzystam by nie wieszało się oprogramowanie.
Aktualizacja została zrobiona zaraz po pierwszym włączeniu telewizora. Ostatnia aktualizacja 21.11.2018r
Nie wyobrażam sobie kilka razy dziennie przywracać ustawień fabrycznych i ustawiać wszystko od początku.
Nie po to kupuję się "firmowy" telewizor by bawić się w przywracanie ustawień kilka razy dziennie i wyłączanie funkcji które powinny działać a nie szkodzić urzytkownikowi!
Dodatkowo piszecię o odłączeniu wszystkich sprzętów podłączonych kablem hdmi. Telewizor wisi na ścianie i nie uśmiecha mi się ściąganie go za każdym razem gdy się zawiesi by odłączyć kable hdmi. A może chodziło Wam o to żeby odłączyć je na stałe i nie podłączać, wtedy problemu nie będzie bo tv będzie słóżył tylko jako czarna dekoracja ściany!
Myślę że Manta była by lepszym wyborem niż obecny Tv Sony!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
@mamynar86 przekazałem ponownie Twoje uwagi do supportu - oto odpowiedź:
W sytuacji, zalecałbym nagranie krótkiego filmiku obrazującego występującą niedogodność. Niemniej jednak, równocześnie rekomenduję wykonanie zlecenia usługi serwisowej, w celu weryfikacji odbiornika przez technika. Wykonanie zgłoszenia serwisowego jest możliwe przy użyciu formularza, który jest zamieszczony na stronie:
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość