anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z modułem CI sony bravia kd65xg8577

profile.country.PL.title
Dagmara765
Nowicjusz

Problem z modułem CI sony bravia kd65xg8577

Witam,

W moim tv  sony bravia kd65xg8577 - po włożeniu modułu canal+ CI i włączeniu tv wyskakuje komunikat- trwa weryfikacja,proszę czekać.... No to czekałam,24h, ani drgnęło,dzisiaj włączyłam ponownie- wskoczyło 10%, po czym znowu się wyzerowało... na infolinii canal+ mówią, że to wina tv...tylko kto ma racje? mieliście kiedyś podobny problem? jak da się to rozwiązać? oczywiście w tym czasie nie działają mi kanały,tzn czyta je,widzi co aktualnie leci,ale obrazu nie ma. I wyskakuje komunikat o tym,że kanały są zakodowanie,sprawdź czy moduł jest prawidłowo włożony-jest,bo telewizor go widzi,ale nie może zweryfikować.

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj Dagmaro, zanim zgłosi sie z odpowiedzią ktoś z forumowiczów, czy kontaktowałaś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
https://bit.ly/2t8AqP9
Pozdrawiam, Agnieszka_J
 

profile.country.PL.title
ZambrzyckiZ
Poszukiwacz

To nie wina TV - w UPC jak miałem problem z sygnałem to też długo się karta inicjalizowała. Po poprawieniu łączy operatora sygnał zyskał zauważalnie wyższą moc i problemy natychmiast ustąpiły

profile.country.PL.title
kurtion
Użytkownik

Wydaje się, że moduł powinien autoryzować się nawet bez sygnału. Może jest to niekompatybilność modułu z TV.
Jeśli oprogramowanie jest najnowsze wymieniłbym moduł u operatora na inny. Jest to nowy TV i większość modułów CI+ powinna działać.