- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem z serwisem
Dnia 30.07 serwis sony odebrał uszkodzony telewizor wart 5500zl który ma AŻ 3lata i oczywiście jest po gwarancji... (od razu nadmienię że awaria nie jest zwiazana ze złym użytkowaniem lecz jest spowodowana wadą tv) Do dnia dzisiejszego brak kontaktu02.09.2019). Po dodzwonieniu się i zapytaniu jak wyglada sytuacja usłyszałem że do końca tyg ktoś się odezwie...minął tydzień i cisza. Co w takiej sytuacji można zrobić? Czy opinie dla sony nie są ważne? Czy nie dbanie o klientów jest u Was standardem? Czy nie wiecie ze aspekt serwisowy i kontakt z klientem to podstawa wiekszej sprzedaży... jestem Waszym stałym klientem gdyż mam wiele sprzętów tej marki lecz jeśli tak to ma wyglądać to czas na szukanie alternatywy....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
każda opinia jest dla nas ważna. Podaj proszę nr zgłoszenia, to sprawdzę, z czego może wynikać opóźnienie
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Błażej, czekamy na Twój numer zgłoszenia. Postaramy się możliwie najszybciej wyjaśnić sprawę!
Pozdrawiam,
Barbara_K