Podziel się wrażeniami!
Dnia 30.07 serwis sony odebrał uszkodzony telewizor wart 5500zl który ma AŻ 3lata i oczywiście jest po gwarancji... (od razu nadmienię że awaria nie jest zwiazana ze złym użytkowaniem lecz jest spowodowana wadą tv) Do dnia dzisiejszego brak kontaktu02.09.2019). Po dodzwonieniu się i zapytaniu jak wyglada sytuacja usłyszałem że do końca tyg ktoś się odezwie...minął tydzień i cisza. Co w takiej sytuacji można zrobić? Czy opinie dla sony nie są ważne? Czy nie dbanie o klientów jest u Was standardem? Czy nie wiecie ze aspekt serwisowy i kontakt z klientem to podstawa wiekszej sprzedaży... jestem Waszym stałym klientem gdyż mam wiele sprzętów tej marki lecz jeśli tak to ma wyglądać to czas na szukanie alternatywy....
Dzień dobry,
każda opinia jest dla nas ważna. Podaj proszę nr zgłoszenia, to sprawdzę, z czego może wynikać opóźnienie
Pozdrawiam
Błażej, czekamy na Twój numer zgłoszenia. Postaramy się możliwie najszybciej wyjaśnić sprawę!
Pozdrawiam,
Barbara_K