anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z serwisem

Blazej-89_.
Nowicjusz

Problem z serwisem

Dnia 30.07 serwis sony odebrał uszkodzony telewizor wart 5500zl który ma  AŻ 3lata i oczywiście jest po gwarancji... (od razu nadmienię że awaria nie jest zwiazana ze złym użytkowaniem lecz jest spowodowana wadą tv) Do dnia dzisiejszego brak kontaktu02.09.2019).  Po dodzwonieniu się i zapytaniu jak wyglada sytuacja usłyszałem że do końca tyg ktoś się odezwie...minął tydzień i cisza. Co w takiej sytuacji można zrobić? Czy opinie dla sony nie są ważne? Czy nie dbanie o klientów jest u Was standardem? Czy nie wiecie ze aspekt serwisowy i kontakt z klientem to podstawa wiekszej sprzedaży... jestem Waszym stałym klientem gdyż mam wiele sprzętów tej marki lecz jeśli tak to ma wyglądać to czas na szukanie alternatywy....

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Dzień dobry,

każda opinia jest dla nas ważna. Podaj proszę nr zgłoszenia, to sprawdzę, z czego może wynikać opóźnienie :slight_smile:

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Błażej, czekamy na Twój numer zgłoszenia. Postaramy się możliwie najszybciej wyjaśnić sprawę!

 

Pozdrawiam, 

Barbara_K