anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

problemy z dzwiekiem

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
kzimierz1971
Poszukiwacz

problemy z dzwiekiem

Witam!Tydzien temu zakupilem tv 55xe7077.Od soboty zauwazylem znaczny spadek dynamiki dzwieku.Przy ustawieniach standard.Jedyne zmiany jakich dokonalem to dodalem 1 punkt efektu sorrund.Reszta ustawien bez zmian.Na poczatku powiedzialbym super!Potem dialogi staly sie ciche a dzwiek sie splaszczyl.Wczoraj zmienilem wiec w ustawieniach zaawansowanych dzwieku opcje standard na kompresja.Niby pomoglo.Dialogi sa wyrazne ale za to spadl efekt dzwieku przestrzennego.Dla jasnosci dodam ze korzystam z naziemnej DVBT i najsilniej problem ten wystepuje w odbiorze stacji Polsat nadajacej dzwiek w standardzie dolby digital plus 2.0.Czy spotkal sie ktos z Was z takim problemem i jak go rozwiazal?A moze ktos z Panstwa poda optymalne poprawne ustawienia dla trybu standard i kino dzwieku?Podobnie jak profesjonalne ustawienia obrazu dla trybu standard zywy i wlasny wraz z tymi przesunieciami barw gam itpitd.Jesli ktos z Panstwa je robil.Bylbym wdzieczny!!Oto adres emajl skaynet71@wp.pl.I ostatnia juz sprawa z dzis doslownie.Podczas ogladania tv dwukrotnie wyswietlil mi sie mniej wiecej taki komunikat:"TV PRZELACZY SIE ZE STANU BEZCZYNNOSCI W TRYB CZUWANIA.WCISNIJ JAKIS GUZIK BY TELEWIZOR NIE WYLACZYL SIE"Ktos wie o co biega kolokwialnie skoro mam wylaczony timer auto wlaczani i wylaczania.Bede zobowiazany za kazda informacje i pomoc!Pozdrawiam!!

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Skierowałem Twoje problemy do supportu. Jak tylko będzie odpowiedź dam znać.

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Skierowałem Twoje problemy do supportu. Jak tylko będzie odpowiedź dam znać.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Oto odpowiedź supportu:

Odczucia dźwięku mogą być niemiarodajne, ponieważ mogą nie być obiektywne. Dodatkowo sytuacja może być związana z samym sygnałem (problem występuje tylko na jednym kanale). Komunikat o stanie bezczynności związany jest funkcją eco lub timerem - proszę, by klient sprawdził te opcje. Jeśli chodzi o kalibrację obrazu/dźwięku to niestety nie mamy możliwości podania "uniwersalnych" ustawień, które będą idealne dla każdego klienta. Jeśli klient nie jest zadowolony z ustawień standardowych to powinien we własnym zakresie zmienić te opcje pod kątem własnych preferencji.

Pozdrawiam