Podziel się wrażeniami!
Witam , mam problem z Dolby Vision w Netflixie, obraz jest bardzo ciemny i do tego jakiś brązowy, żółty. Ogląda się ten tryb bardzo źle i niestety nie można go wyłączyć do tego opcje inne są wyłączone. Znalazłem wiele postów z tym problemem ale brak konkretów no i były one rok temu wstawiane więc może już coś więcej wiadomo. Jakieś pomysły ? Telewizor mam kilka dni,bardzo proszę o pomoc. Czy to wina aktualizacji Oreo ?
Witaj,
Zgłosiliśmy Twoje pytanie do wsparcia technicznego. Damy znać jak tylko pojawi się odpowiedź.
Pozdrawiam,
Barbara_K
Mogę się od razu wypowiedzieć za dział techniczny, bo w zasadzie taką samą odpowiedź otrzymasz za kilka dni.
Uwaga: Sprawdź ustawienia w aplikacji Netflix.
Dosłownie taką odpowiedź dostałem od supportu, bo dwóch tygodniach od wysłanego zgłoszenia.
Kpina, żarty, jaja? Nie wiem, wszystko pasuje.
Już rozwiązałem problem , wystarczyło zresetować androida, przytrzymać przycisk POWER na pilocie około 5 sekund aż telewizor się nie wyłączy, potem czekać na logo sony itd albo ponownie kliknąć POWER na pilocie jeżeli długo się nie włącza. Dolby Vision piękne w scenach gdzie jest dużo światła ale trochę za ciemne w scenach gdzie dużo czarnego i mało światła podczas oglądania za dnia, ale i tak nieporównywalnie lepiej po zresetowaniu androia, w nocy jak jest ciemno w pokoju to wszytko wygląda dobrze. Jeżeli ktoś ma jeszcze problem to może pobrać KODI taka aplikacja ( mozna wyszukać instrukcje w goodle bardzo łątwo) i tam mozna w netflixsie wylaczyc HDR oraz DV, mi na szczęście reset androida pomógł.
Nie wiem kto za to odpowiada ale wydaje mi się ze netflix i sony troche winni bo netflix wysyła instrukcje DV więc TV ją realizuje ale blokuje możliwość edycji...Obie aplikacje powinny mieć możliwość edycji HDR i DV a nie narzucać swoje ustawienia bo wydaje im się że tak jest lepiej. Podobno nowsze TV sony już maja opcje wyłączania HDR.