- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sieć prawidłowo skonfigurowan- treści internetowych brak. Dlaczego?
Wersja oprogramowania: PKG3.505 EUA-0104.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Zaakceptowane rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj,
Przekazuję odpowiedź z pomocy technicznej:
brak treści internetowych może być spowodowany nieaktualnym oprogramowaniem.
Proszę o wykonanie aktualizacji, najlepiej z linku poniżej:
https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-legacy-lcd-tv/kdl-46ex720/downloads/Z0000288
Po tej czynności zalecam przeprowadzenie resetu do ustawień fabrycznych, w celu usprawnienia działania odbiornika:
http://helpguide.sony.net/gbmig/ADXM1001/pol/EX72x/st_gsetup.html
Poniżej opisane są szczegółowe kroki na temat konfiguracji sieci internetowej w telewizorze:
http://helpguide.sony.net/gbmig/ADXM1001/pol/EX72x/nt_wfready_europe_ga_twn.html
Dziękuję i pozdrawiam,
Agnieszka_J
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolego,spróbój tego: Odświeżyć treści internetowe, naciskając przycisk HOME [Ekran główny] na dostarczonym pilocie, a następnie za pomocą przycisków strzałek wybrać kolejno opcje Network [Sieć] > Refresh Internet Content [Odświeżanie treści internetowych].
- Jeśli problem występuje nadal, wybrać opcję Retry [Ponów próbę] lub ponownie przeprowadzić procedurę odświeżania treści internetowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nic to nie pomogło. Telewizor wyświetla komunikat ,,Wystąpił błąd...Skontaktuj się z firmą Sony ,,2200,,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj,
Wysłaliśmy Twoje zapytanie do pomocy technicznej. Damy znać, jak tylko pojawi się odpowiedź.
Pozdrawiam,
Barbara_K
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
OK. Dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj,
Przekazuję odpowiedź z pomocy technicznej:
brak treści internetowych może być spowodowany nieaktualnym oprogramowaniem.
Proszę o wykonanie aktualizacji, najlepiej z linku poniżej:
https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-legacy-lcd-tv/kdl-46ex720/downloads/Z0000288
Po tej czynności zalecam przeprowadzenie resetu do ustawień fabrycznych, w celu usprawnienia działania odbiornika:
http://helpguide.sony.net/gbmig/ADXM1001/pol/EX72x/st_gsetup.html
Poniżej opisane są szczegółowe kroki na temat konfiguracji sieci internetowej w telewizorze:
http://helpguide.sony.net/gbmig/ADXM1001/pol/EX72x/nt_wfready_europe_ga_twn.html
Dziękuję i pozdrawiam,
Agnieszka_J
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zaktualizowałem oprogramowanie telewizora, zgodnie ze wskazaniem i problem braku treści internetowych został rozwiązany. Jest OK. Dziękuję.