anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony BRAVIA KDL-46EX720 brak treści internetowych.

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
stnowak
Poszukiwacz

Sony BRAVIA KDL-46EX720 brak treści internetowych.

Sieć prawidłowo skonfigurowan- treści internetowych brak. Dlaczego?

Wersja oprogramowania: PKG3.505 EUA-0104.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj,

Przekazuję odpowiedź z pomocy technicznej:

 

brak treści internetowych może być spowodowany nieaktualnym oprogramowaniem.

Proszę o wykonanie aktualizacji, najlepiej z linku poniżej:

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-legacy-lcd-tv/kdl-46ex720/downloads/Z0000288

 

Po tej czynności zalecam przeprowadzenie resetu do ustawień fabrycznych, w celu usprawnienia działania odbiornika:

http://helpguide.sony.net/gbmig/ADXM1001/pol/EX72x/st_gsetup.html

 

Poniżej opisane są szczegółowe kroki na temat konfiguracji sieci internetowej w telewizorze:

http://helpguide.sony.net/gbmig/ADXM1001/pol/EX72x/nt_wfready_europe_ga_twn.html

 

Dziękuję i pozdrawiam,
Agnieszka_J

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
kosa16051971
Użytkownik

Kolego,spróbój tego: Odświeżyć treści internetowe, naciskając przycisk HOME [Ekran główny] na dostarczonym pilocie, a następnie za pomocą przycisków strzałek wybrać kolejno opcje Network [Sieć] > Refresh Internet Content [Odświeżanie treści internetowych].

  • Jeśli problem występuje nadal, wybrać opcję Retry [Ponów próbę] lub ponownie przeprowadzić procedurę odświeżania treści internetowych.
Kosecki
profile.country.PL.title
stnowak
Poszukiwacz

Niestety nic to nie pomogło. Telewizor wyświetla komunikat ,,Wystąpił błąd...Skontaktuj się z firmą Sony ,,2200,,

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Witaj,

 

Wysłaliśmy Twoje zapytanie do pomocy technicznej. Damy znać, jak tylko pojawi się odpowiedź.

 

Pozdrawiam,

Barbara_K

profile.country.PL.title
stnowak
Poszukiwacz

OK. Dzięki.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj,

Przekazuję odpowiedź z pomocy technicznej:

 

brak treści internetowych może być spowodowany nieaktualnym oprogramowaniem.

Proszę o wykonanie aktualizacji, najlepiej z linku poniżej:

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-legacy-lcd-tv/kdl-46ex720/downloads/Z0000288

 

Po tej czynności zalecam przeprowadzenie resetu do ustawień fabrycznych, w celu usprawnienia działania odbiornika:

http://helpguide.sony.net/gbmig/ADXM1001/pol/EX72x/st_gsetup.html

 

Poniżej opisane są szczegółowe kroki na temat konfiguracji sieci internetowej w telewizorze:

http://helpguide.sony.net/gbmig/ADXM1001/pol/EX72x/nt_wfready_europe_ga_twn.html

 

Dziękuję i pozdrawiam,
Agnieszka_J

profile.country.PL.title
stnowak
Poszukiwacz

   Zaktualizowałem oprogramowanie telewizora, zgodnie ze wskazaniem i problem braku treści internetowych został rozwiązany. Jest OK. Dziękuję.