anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Kd-85XG9505 Zawieszanie się programów tv

profile.country.PL.title
raf_02
Użytkownik

Sony Kd-85XG9505 Zawieszanie się programów tv

No i stało się myślałem, że będę tylko czytelnikiem tego forum, a muszę szukać porady przez wpis.

Skorzystałem do ułożenia sobie kanałów TV naziemnej przez Sony Channel Editor, i po zresetowaniu telewizora, zaczęły się cyrki, a dokładnie, nie mogę zmienić kanału, zmienia się belka z nazwą kolejnych kanałów (ta na górze), a wyświetla się cały czas ten sam program. Robiłem miękki reset, pomagało na jakiś czas, ale za jakiś czas to samo. Po kontakcie z Sony Center, wskazano mi rozwiązanie, którego się domyślałem, czyli przywrócenie ustawień fabrycznych. Zrobiłem to, niestety dalej to samo. Nie wiem czy to wina tego SCE, czy zbieg okoliczności. Ale jak pomyślę, że mam tego kloca pakować do pudła i odsyłać do serwisu, bo jakiś pliczek bruździ w systemie Android, to słabo mi się robi. Może ktoś miał z tym problem i jakoś sobie w inny sposób poradził?

A przy okazji tv podłączony do kina domowego kablem optycznym (stary model jakiegoś Philipsa), czasami dźwięk się nie włącza, trzeba czekać, przełączać na wbudowane głośniki. Czasami działa normalnie.

13 ODPOW. 13
profile.country.PL.title
Jaro4056
Poszukiwacz

Witam.

U mnie też się zawieszją.TV nie reaguje na pilota.

Wyłączcie aplikację interaktywną  Hbb TV. U mnie jak na razie jest ok.

POZDRAWIAM

profile.country.PL.title
metallumart
Poszukiwacz

tak to felerne hbb, po wyłaczeniu tez jest znów OK

profile.country.PL.title
darek-kd55xg7005
Poszukiwacz

A co to dokładnie?

profile.country.PL.title
raf_02
Użytkownik

Potwierdzam skuteczność tego rozwiązania, wyłączenie Hbb  w ustawieniach rozwiązało, zawieszanie się TV.

Może, by tak firma SONY zabrała głos w tej sprawie, bo wypadałoby, chociaż napisać, "badamy sprawę, o rozwiązaniu poinformujemy wkrótce" lub coś w tym stylu, bo wygląda to tak, że użytkownicy mają sobie sami radzić z problemami (i całe szczęście, że takie możliwości teraz są). Chyba że przeoczyłem, gdzieś taki komunikat na stronie SONY.