Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry,
po aktualizacji oprogramowania do wersji v8.674-1000-1.280-0000 wystepuje problem z dzwiękiem. Mianowicie jak wyjdę z aplikacji Netflix to programy tv na tej samej wartosci dzieku (np.14 a nawet wiecej jednostek np. 20) prawie wogóle nic nie słychać, dopiero wyłaczenie i właczenie tv rozwiazuje problem. Napisałem o aktualizacji, poniewaz wcześniej takiego problemu nie było, były inne, ale szkoda sie denerwować, i o tym pisać teraz niby wszystko działa OK., ale to mój pierwszy i chyba ostatni tv od SONY. Teraz borykam sie z dzwiękiem.
Witam,
Spróbuj po aktulizacji przywrócić TV do ustawień fabrycznych.
Pozdrawiam
Dzięki za odpowiedź, spróbuję i zobacze czy problem dalej się pojawia, pozdro
przywrócenie do ustawień fabrycznych pomogło, dzieki i Pozdrawiam
A jednak, wczoraj problem powrócił, występuje jak wychodzę z aplikacji netflix, może jakieś inne sugestie?
Witam,
Zrób inicjalizację informacji osobistych, która dostępna jest poprzez HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna. Jeśli problem będzie występował nadal przeprowadź reset zasilania, czyli odłączenie telewizora od prądu na minimum 2-3 minuty, co spowoduje reset oprogramowania. Daj znać czy pomogło.
Pozdrawiam
djrychu, dzięki za kolejną odpowiedź, spróbuję, popatrzę i dam znać, pozdrawiam
Inicjalizacja i odłączenie zasilania na parę minut nie pomogło, problem w dalszym ciągu pojawia się po wyjściu z aplikacji Netflix, jedyne co rozwiązuje problem, to wyłączenie i ponowne włączenie tv.....
Witam,
@progresdmg support zasugerował werykfikację serwisową. Technik będzie mógł sprawdzić telewizor na miejscu oraz precyzyjnie zdiagnozować usterkę. Wypełnij poniższy formularz online:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
Pozdrawiam
Widzę, że "ktoś to przeglada" wiec opisze dalsze działania:) postanowiłem skorzystac z sugestii od djrychu. Zgłoszenie, zarejestrowanie sprawy poprzez stronę- niedziała, wyskakują jakies błedy na czerowo, widziałem, że uzytkownicy ten porblem zgłaszali wcześniej, probowałem na kilku komputerach, na smartofnie, nic, porażka. Pozostała opcja przez telefon, miły Pan, fajnie sie rozmawiąło, lecz po rozmowie nie otrzymałem , zadnego maila itd. Dzownie drugi raz, i od nowa opowiadenie co jest nie tak, kolejny raz te same sugestie, Pani przyjeła zgłoszenie, ale nie otrzymałem zadnego potwierdzenia, jakis numer sprawy. Wczoraj wieczorem dzwoni serwisant(Niedziela godzina 19:45) mówi, że moze przyjechac po tv w poniedziałek w południe, umowilismy się na srodę, wole przy tym byc, ponieważ tv trzeba bedzie spakowac w karton i pojedzie na testy- co jak najbardziej rozumiem,ale " ...Technik będzie mógł sprawdzić telewizor na miejscu oraz precyzyjnie zdiagnozować usterkę...."to raczej tylko ładnie napisane:)