anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY KD49XE7005 problem z dźwiękiem po aktualizacji oprogramowania

profile.country.PL.title
progresdmg
Poszukiwacz

SONY KD49XE7005 problem z dźwiękiem po aktualizacji oprogramowania

Dzień dobry,

 

po aktualizacji oprogramowania do wersji v8.674-1000-1.280-0000 wystepuje problem z dzwiękiem. Mianowicie jak wyjdę z aplikacji Netflix to programy tv na tej samej wartosci dzieku (np.14 a nawet wiecej jednostek np. 20) prawie wogóle nic nie słychać, dopiero wyłaczenie i właczenie tv rozwiazuje problem. Napisałem o aktualizacji, poniewaz wcześniej takiego problemu nie było, były inne, ale szkoda sie denerwować, i o tym pisać :wink: teraz niby wszystko działa OK., ale to mój pierwszy i chyba ostatni tv od SONY. Teraz borykam sie z dzwiękiem.

 

14 ODPOW. 14
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Spróbuj po aktulizacji przywrócić TV do ustawień fabrycznych.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
progresdmg
Poszukiwacz

Dzięki za odpowiedź, spróbuję i zobacze czy problem dalej się pojawia, pozdro

profile.country.PL.title
progresdmg
Poszukiwacz

przywrócenie do ustawień fabrycznych pomogło, dzieki i Pozdrawiam

profile.country.PL.title
progresdmg
Poszukiwacz

A jednak, wczoraj problem powrócił, występuje jak wychodzę z aplikacji netflix, może jakieś inne sugestie? 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Zrób inicjalizację informacji osobistych, która dostępna jest poprzez HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna. Jeśli problem będzie występował nadal przeprowadź reset zasilania, czyli odłączenie telewizora od prądu na minimum 2-3 minuty, co spowoduje reset oprogramowania. Daj znać czy pomogło.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
progresdmg
Poszukiwacz

djrychu, dzięki za kolejną odpowiedź, spróbuję, popatrzę i dam znać, pozdrawiam

profile.country.PL.title
progresdmg
Poszukiwacz

Inicjalizacja i odłączenie zasilania na parę minut nie pomogło, problem w dalszym ciągu pojawia się po wyjściu z aplikacji Netflix, jedyne co rozwiązuje problem, to wyłączenie i ponowne włączenie tv..... 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@progresdmg support zasugerował werykfikację serwisową. Technik będzie mógł sprawdzić telewizor na miejscu oraz precyzyjnie zdiagnozować usterkę. Wypełnij poniższy formularz online:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
progresdmg
Poszukiwacz

Widzę, że "ktoś to przeglada" wiec opisze dalsze działania:) postanowiłem skorzystac z sugestii od djrychu. Zgłoszenie, zarejestrowanie sprawy poprzez stronę- niedziała, wyskakują jakies błedy na czerowo, widziałem, że uzytkownicy ten porblem zgłaszali wcześniej, probowałem na kilku komputerach, na smartofnie, nic, porażka. Pozostała opcja przez telefon, miły Pan, fajnie sie rozmawiąło, lecz po rozmowie nie otrzymałem , zadnego maila itd. Dzownie drugi raz, i od nowa opowiadenie co jest nie tak, kolejny raz te same sugestie, Pani przyjeła zgłoszenie, ale nie otrzymałem zadnego potwierdzenia, jakis numer sprawy. Wczoraj wieczorem dzwoni serwisant(Niedziela godzina 19:45) mówi, że moze przyjechac po tv w poniedziałek w południe, umowilismy się na srodę, wole przy tym byc, ponieważ tv trzeba bedzie spakowac w karton i pojedzie na testy- co jak najbardziej rozumiem,ale " ...Technik będzie mógł sprawdzić telewizor na miejscu oraz precyzyjnie zdiagnozować usterkę...."to raczej tylko ładnie napisane:)