Podziel się wrażeniami!
telewizor z 2017 roku w ustawieniacj włączony tryb wykrywania USB, jednak nie wykrywa dysku zewnętrznego Segate 500gb NTFS/MBR , a na drugim telewizorze UE55HU6900S i komputerze działa bez problemu. co może być przyczyną?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witam,
Skontaktowałem się ponownie z supportem Sony - oto ich odpowiedź:
Odpowiadając na zapytanie polecam zapoznanie się z poniższymi linkami, gdzie uzyska Pan bardziej szczegółowe dane dotyczące dysków twardych HDD oraz naszych telewizorów:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/136549
Pozdrawiam
Dzięki za wiadomość. Czy szukałeś już odpowiedzi w dziale Pomoc? Polecamy również upewnić się czy na naszym forum podobny problem nie był wcześniej poruszany.
Pozdrawiamy
Zespół Sony
Próbowałem aktualizacji wewnętrznego oprogramowania do wersji v8.533 , i nie przynosło oczekiwanych rezultatów.Dysk jest sprawny i działa po podłączeniu do komputera oraz na innych modelach TV np SamsungUE55HU6900S.Problem tkwi być może w niedopracowanym frmware dla tego modelu
Witam,
Zajrzyj do wątku poniżej być może rozwiąże to Twój problem:
https://community.sony.pl/t5/telewizory/kdl55w756c-nie-widzi-dysku-zewnetrznego/m-p/2405916#M29868
Pozdrawiam
Witam , KD65XE7005 ma system operacyjny linuksa ,dysk którego nie wykrywa TV ma służyć do odtwarzania treści multimedialnych ,tablica partycji jak najbardziej MBR/NTFS tak jak wspomniałem dysk sprawny, działa na innych telewizorach jak i komputerach
Witam,
Skontakowałem siew Twojej sprawie z supportem Sony - oto ich odpowiedź:
Proszę o weryfikację, czy inne urządzenia/dyski USB są wykrywane przez telewizor. Jeśli TV nie wykrywa żadnych dysków USB, to proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora oraz ponowną próbę podłączenia urządzeń USB. Jeśli zgłaszana usterka będzie występować nadal, na kilku urządzeniach, to mogę zalecić weryfikację serwisową:
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
W przypadku występowania problemu wyłącznie z tym dyskiem zalecam jego sformatowanie, usunięcie wszystkich partycji (z poziomu narządzi Windows w komputerze) oraz utworzenie tylko jednej. Jeśli aktualnie na dysku jest tylko jedna partycja to zalecam utworzenie jej na nowo.
Pozdrawiam
KD65XE7005 - działa dysk WD Elements 500 GB tablica MBR/NTFS ,Pendrive, natomiast nie działa dysk Maxtor 1TB (pewnie brak obsługi dla dysków pow 1TB}
Postanowiłem przychylić się do porady , dla dysku Segate 500 GB tablica MBR/NTFS -dysk wyzerowany, utworzona na nowo tylko jedna partycja MBR/NTFS. Dysk dalej nie działa na KD65XE7005 , natomiast wyśmienicie działa na Samsung UE55HU6900S ,komputerze stacjonarnym oraz laptopie. Dysk sprawny brak jakichkolwiek błędnych / uszkodzonych sektorów .Moje pytanie , jakimi kryteriami mam się kierować przy zakupie kolejnego dysku twardego aby był wykrywalny przez TV KD65XE7005? i jak spowodować aby support przyjrzał się oprogramowaniu dla tego modelu w tej kwestii.
Pozdrawiam
Rozumiem, że dysk podłączałeś pod dedykowane nagrywaniu łącze USB? Co prawda mam inny model TV (rocznik 2017), ale bez problemu działa mi dysk 2TB.
Oczywiście, podłączam pod dedykowane nagrywaniu łącze USB.Tak jak wspomniałem wcześniej ,działa tylko WD Elements 500GB i pendrive
Dziwi mnie sytuacja że nie są wykrywane dyski które pod drugim TV UE55HU6900S śmigają aż miło.
Wykonane działania naprawcze- przywrócenie TV do stanu fabrycznego-dyski nie działają.(działa tylko WD Elements 500GB)
Dedykowana Aktualizacja oprogramowania do v8.533 -dyski nie działają (działa tylko WD Elements 500GB)
wszystkie dyski z tablicą partycji MBR/NTFS
Witam,
Skontaktowałem się ponownie z supportem Sony - oto ich odpowiedź:
Odpowiadając na zapytanie polecam zapoznanie się z poniższymi linkami, gdzie uzyska Pan bardziej szczegółowe dane dotyczące dysków twardych HDD oraz naszych telewizorów:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/136549
Pozdrawiam