Podziel się wrażeniami!
Za każdym razem jak zabraknie prądu nie mogę połączyć się z internetem, a stan sieci pokazuje połączono.
Jestem podpięty kablem Lan do Tv. Zaczyna to być irytujące, dopiero przywrócenie ustawień fabrycznych działa w tym miesiącu robiłem to już z 5 razy.
Witam,
Robiłeś soft reset TV?
Pozdrawiam
Witaj, @mrk0sa
Oto wskazówki przekazane nam z działu pomocy:
---------
w celu poprawy działania odbiornika proszę o zaktualizowanie systemu operacyjnego:
Jeżeli problem z połączeniem będzie mimo tego występował telewizor należy zgłosić do serwisu.
Naprawy serwisowe można zgłaszać samodzielnie poprzez poniższą stronę internetową:
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
Prosimy wpisać swój model produktu w pole wyszukiwania w postaci np.: KDL-55W755C, w rubryce: Zarejestruj zgłoszenie naprawy.
Prosimy wybrać "search". Następnie prosimy kliknąć w okno Rozpocznij Rejestrację Naprawy Domowej.
Prosimy zaznaczyć "nie mam konta w programie My Sony" i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie. Prawidłowa rejestracja powinna zakończyć się informacją o potwierdzeniu przyjęcia rejestracji i możliwością wydrukowania potwierdzenia. Jeśli to nie nastąpi należy przeprowadzić cały proces od początku.
Prosimy kliknąć w przycisk "drukuj potwierdzenie" i zapisać sobie numer naprawy oraz kontakt do centrum serwisowego.
------
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że powyższe pomoże w rozwiązaniu problemu,
Agnieszka_J