Podziel się wrażeniami!
Posiadam problem ze swoim TV SONY XE9005 (KD-55XE9005). Tutaj można obejrzeć, krótki film przedstawiający problem - https://www.youtube.com/watch?v=JkdSueLxnVc . Błąd / Bug pojawia się co około 10 sekund na youtube, netflix, hbo go, amazon prime itp. Właściwie wszędzie.
Telewizor jest na gwarancji. Po zgłoszeniu usterki, serwis zabrał tv i stwierdził, że nie widzi problemu, a sam błąd występuje na pewno przez słabe łącze internetowe. Obecnie odmówiono mi dalszej naprawy.
Internet jaki posiadam to UPC 300 Mb/s (połączony z TV ethernet), telewizor testowałem też na LTE. Błąd występuje identycznie na każdym łączu. Co najciekawsze po zrestartowaniu telewizora, błąd znika! Jednak kolejnego dnia znowu się pojawia, trzeba kilka razy zrestartować telewizor i jest szansa, że błąd zniknie.
Czytałem na forach o podobnych problemach z tym telewizorem, czy komuś może udało się wyeliminować ten problem? Może ktoś ma pomysł, czego to może być wina lub jak wymusić naprawę sprzętu?
W tv jest zainstalowane najnowsze uaktualnienie.
Cześć Konrad, spróbujemy to sprawdzić. A czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Na filmie słabo to widać. Czy błąd pojawia się tylko na streamingu czy na telewizji też? i przy odtwarzaniu filmów z pendrive?
Jak tylko na streamingu/odtwarzaniu z pendrive to może być przegrzewający się SOC (w sumie tam nie ma się co przegrzewać) albo problem z pamięcią RAM dla SOC
Zainstaluj sobie też jakąś grę - np. Asphalt i zobacz jak na niej to wygląda bo jak walnięty SOC to w grze też będą problemy