anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Telewizor 4k - pendrive?

ROZWIĄZANE
Ania_96
Poszukiwacz

Telewizor 4k - pendrive?

Hej wszystkim! :slight_smile:

Chciałam się spytać o dwie rzeczy, bo nie znam się na technologii zbytnio i czegoś nie rozumiem :flushed:

1. Czy mogę w tym telewizorze  ->  Sony KD-49X8309C

oglądać filmy nagrane na pendrive? Czy on ma jakiś dysk wewnętrzny, że to się kopiuje z pedrive na tv, czy po prostu wsadzam i to się odtwarza?

2. Mój pendrive jest trochę stary, takie coś  - Kingston DataTraveler R500 16GB Retail

czy będzie się nadawał, by oglądać z niego filmy?

Czy muszę kupić nowy? Bo podobno trzeba lub lepiej jest kupić dysk zewnętrzny, to prawda?

Jeśli tak, to jaki mam kupić?

3. I czy będzie czytać filmy w mkv z napisami?

Będę ogromnie wdzięczna za pomoc :smileyhappy::smileycat:

Powód edycji: post zawierał komercyjne linki zewnętrzne, co nie jest zgodne z regulaminem forum Sony. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

Do codziennego użytku 64 GB starczy :slight_smile:  i jest to najmniejszy pendrive do rejestracji jako dysk do nagrywania w TV filmy 1080p na 4k wyglądają dużo lepiej niż programy HD z naziemnej czy z kablówki :slight_smile: co do rozciągnięcia obrau mnie osobiście to nie przeszkadza mam wypełniony ekran TV w całości w opcjach możesz to zmienić na oryginalny rozmiar z pasami na górze i na dole.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

1 Możesz oglądać film się nie kopiuje do TV oglądasz go bezpośrednio z pendriva.
2 Będzie się nadawał jednak kupiłbym już pendriva USB 3.0.Dysk się długo zaczytuje chcociaż w przyszłym tygodniu zaczyna się aktualizacja do Android 6 może się zmieni
3 Tak będzie czytać mkv z napisami

Ania_96
Poszukiwacz

Suuper:smileyyahoo: dzięki wielkie zbygaaj :kissing_heart: